  • 71. Data: 2018-11-19 13:15:05
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie calkiem ... a dowod zlomowania/wyrejestrowania masz ?
    > To masz pojazd i nie potrafisz okazac polisy :-)
    >
    > Zarty zartami, ale dawno temu spotykam kogos w urzedzie
    > "panie, samochod sprzedalem tak dawno temu, ze nawet nie pamietam
    > kiedy.
    > Ani komu, ani gdzie umowa lezy.

    Jak to gdzie? Zniszczona po 5 latach przechowywania.
    A urząd o sprzedażny poinformowałem jak sprzedałem tylko widać nie zewidencjonowali
    prawidłowo;) Bałagan mieć musza;)

  • 72. Data: 2018-11-19 13:42:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Jak to gdzie? Zniszczona po 5 latach przechowywania.
    >A urząd o sprzedażny poinformowałem jak sprzedałem tylko widać nie
    >zewidencjonowali prawidłowo;) Bałagan mieć musza;)

    Tu jest urzedowy rejestr a nie balagan.
    W rejestrze ma pan samochod, to ma pan samochod i OC sie nalezy !
    Prosze przyniesc potwierdzenie zgloszenia wyrejestrowania, bo i innej
    mozliwosci nie przewiduje sie.

    I moze tylko RPO pomoze ...

    J.

  • 73. Data: 2018-11-19 13:52:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 07:09, Shrek pisze:

    > Za twoim linkiem - jest takich... jedyne 10 milionów;)

    No wiem, wiedziałem że za pierwszym razem jak podam linka to nie zajrzysz :]

    > 1. posiadających status zarejestrowanych - ogółem 28 678 674
    >
    >                 - osobowych         22 005 578
    >
    >                 - ciężarowych        3 203 256
    >
    >                 - autobusów           113 823
    >
    >                 - motocykli            1 388 809
    >
    >                 - motorowerów      1 304 014
    >
    > 2. podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej
    > (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych - 28 678 674,
    >
    > 3. posiadających aktualną polisę OC - 18 606 312,
    >
    > 4. bez aktualnej polisy OC - 10 072 362,

    Tak tylko nawiążę do tematu. Nadal uważam, że większośc pieszych, która
    łazi nie ma pojęcia o przepisach, może nawet mają PJ. Dowodem jest to,
    że wiele razy się wykłócam na skrzyżowaniu gdzie włazi mi taki pod koła,
    pomimo że pasów nie ma i pluje że on ma pierwszeństwo (skrzyżowanie
    głównej i 2 podporzadkowanych, gdzie tylko na głównej są pasy) O
    rowerzystach mykających na pasach, na pełnej kurwie, które nie sa
    oznaczone że można przejeżdżać rowerem, nawet nie wspomnę, czy jeździe
    rowerzystów parami/obok siebie
    http://wrower.pl/prawo/jazda-rowerem-obok-siebie.htm
    l?p=2

    Mam nawet gdzieś wydrukowany z PORD art 33 par 3a i kiedyś takim gupkom
    jak pyszczyli, rozdawałem. Nadal pyszczą i jak mnie kiedyś to wkurwi, to
    zgram filmik i zgłoszę. Problemem jedynie jest identyfikacja takiego
    gupka bo rejestracji nie posiada.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 74. Data: 2018-11-19 13:55:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 13:42, J.F. pisze:
> [...]
    > W rejestrze ma pan samochod, to ma pan samochod i OC sie nalezy !
    > Prosze przyniesc potwierdzenie zgloszenia wyrejestrowania, bo i innej

    Ukradli :] Nie mam tego płaszcza i co mi pan zrobi? Zgłosić kradzież,
    też mozna i pewnie nie znajdą i będzie umorzone a papier zostanie :]

  • 75. Data: 2018-11-19 14:24:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 07:10, Shrek pisze:

    > I słusznie. W takiej formie jak są to właśnie tak jest.

    Kanałami niech łażo, jak im się nie podoba. Mnie przycisk nie drażni,
    raczej uważam to za bardzo dobry przycisk...jako pieszy. Patrząc na to
    inaczej, jako kierowca, wkurwia mnie brak przycisku (może być najazdowy)
    bo mi też się spieszy jak stoję na czerwonym a piesi nie idą.

  • 76. Data: 2018-11-19 16:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kanałami niech łażo, jak im się nie podoba.

    Nie wiem komu to uwlacza, ale we wroclawiu namalowali pasy nad
    podziemnymi pasami.
    Bo ponoc piesi nie lubia kanalami ...

    >Mnie przycisk nie drażni, raczej uważam to za bardzo dobry
    >przycisk...jako pieszy.

    Mielismy tez superinteligentne swiatla dla pieszych przy
    Grabiszynskiej.
    Na czym polegala ich inteligencja to chyba nikt nie wiedzial.

    J.

  • 77. Data: 2018-11-19 22:02:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://youtu.be/DaQohUHzGQw?t=31 ;)

    > Tak tylko nawiążę do tematu. Nadal uważam, że większośc pieszych, która
    > łazi nie ma pojęcia o przepisach, może nawet mają PJ.

    A ile przepisów musi znać pieszy? Kilka - i naprewdę uczą tego w szkołach.

    > Dowodem jest to,
    > że wiele razy się wykłócam

    Wiele to znaczy ile? Kierując się twoim tokiem rozumowania - to nawet
    nie większość a prawie 100% kierowców nie zna przepisów:P A tak na
    poważnie - statystyki mówią, ze jak dochodzi sdo zdażenia Kirowca vs
    cokolwiek innego to... winny jest w większosci przypadków kierowca
    legitymujący się (na ogół) pj, będace twoim zdaniem certyfikatem
    znakomości przepisów. Więc...

    Shrek

  • 78. Data: 2018-11-19 22:06:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 14:24, LordBluzg(R) pisze:

    > Kanałami niech łażo, jak im się nie podoba.

    Jak ci się piesi nie podobają to jeźdz tunelami. Taki sam dobry tok
    rozumowania, a nawet lepszy, bo piesi byli historycznie pierwsi:P

    > Patrząc na to
    > inaczej, jako kierowca, wkurwia mnie brak przycisku (może być najazdowy)
    > bo mi też się spieszy jak stoję na czerwonym a piesi nie idą.

    Bo przeszli po naciśnięciu przycisku na czerwonym i już ich nie ma. Nie
    piszę, że przycis w swojej ideii jest zły, natomiast w realizacji z
    niewiadomych nikomu powodów tak to właśnie wygląda.

    Shrek

  • 79. Data: 2018-11-19 22:27:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 22:06, Shrek pisze:

    > Jak ci się piesi nie podobają to jeźdz tunelami.

    Nie odwracaj kota ogonem. Pieszy ma chodnik do łażenia a kierowca płaci
    podatek/sratek za drogę, gdzie pieszy nie bierze udziału w kosztach.

    Ja im po parkach i chodnikach nie jeżdżę.

    > Taki sam dobry tok
    > rozumowania, a nawet lepszy, bo piesi byli historycznie pierwsi:P

    No, jak se wydeptajo ścieżkę na trawniku. Niech zaczną płacic OC i
    partycypować w kosztach drogi czy nawet świateł/przejść, to nabiorą
    moralnego prawa do pyszczenia a za tą kasiorę to se wiadukty, tunele
    wybuduję albo kładki. To oni stojąc na czerwonym nie mają nic do
    stracenia oprócz 1-2 minut i nie masz żadnej wiekszej korzyści z
    przełażenia na czerwonym. Cała reszta to stwarzanie zagrożenia.

    > Bo przeszli po naciśnięciu przycisku na czerwonym i już ich nie ma. Nie
    > piszę, że przycis w swojej ideii jest zły, natomiast w realizacji z
    > niewiadomych nikomu powodów tak to właśnie wygląda.

    Mnie, jako pieszemu ten przycisk pasuje i nie widzę żadnej korzyści
    oprócz wspomnianych paru minut, gdzie doskonale wiesz, że przyzwolenie
    bedzie generowało nadużywanie i przebieganie o wiele bardziej niż obecnie.

  • 80. Data: 2018-11-19 22:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 22:27, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie odwracaj kota ogonem. Pieszy ma chodnik do łażenia a kierowca płaci
    > podatek/sratek za drogę, gdzie pieszy nie bierze udziału w kosztach.

    I co z tego? Korzystasz z przestrzeni publicznej, więc nie jest ona
    twoja prywatna.

    > Ja im po parkach i chodnikach nie jeżdżę.

    Owszem jeżdzisz, bo na chodnikach parkujesz.

> [...]
    > stracenia oprócz 1-2 minut i nie masz żadnej wiekszej korzyści z
    > przełażenia na czerwonym. Cała reszta to stwarzanie zagrożenia.

    Jesteś niereformowalnym typem, więc dyskusja z tobą jest bez sensu.

    > Mnie, jako pieszemu ten przycisk pasuje i nie widzę żadnej korzyści
    > oprócz wspomnianych paru minut,

    Czyli jednak widzisz. No widzisz:P

    > gdzie doskonale wiesz, że przyzwolenie
    > bedzie generowało nadużywanie i przebieganie o wiele bardziej niż obecnie.

    Jeszcze raz - statystyki tego nie potwierdzają.

    Shrek