  • 81. Data: 2018-11-19 23:34:27
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 22:50, Shrek pisze:

    > I co z tego? Korzystasz z przestrzeni publicznej, więc nie jest ona
    > twoja prywatna.

    No nie ale to głównie kierowcy płacą.

    > Owszem jeżdzisz, bo na chodnikach parkujesz.

    Generalnie to jest cały czas Zarząd Dróg....więc?

    > Jesteś niereformowalnym typem, więc dyskusja z tobą jest bez sensu.

    To samo mogę o Tobie napisać, tylko z funkcją że chcesz wprowadzać
    anarchię bez zmiany statystyk. Zmień statystyki to OK.

    > Jeszcze raz - statystyki tego nie potwierdzają.

    Bredzisz. Statystyki są tutaj wręcz wytyczną. Zmień statystyki wypadków
    z udziałem pieszych na takie jak w Irlandii/UK to pasi.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 82. Data: 2018-11-19 23:43:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 22:02, Shrek pisze:

    > https://youtu.be/DaQohUHzGQw?t=31 ;)

    Kłamolisz, dopiero jak odpowiedziałem Budzikowi to zajrzałeś do linka :]
    Bo od samego początku zablefowałem i dałeś się złapać, więc się nie
    wykręcaj :)

    > A ile przepisów musi znać pieszy? Kilka - i naprewdę uczą tego w szkołach.

    Choćby taki, że się nie wyskakuje jak mysz z pizdy na ulicę.

    > Wiele to znaczy ile?

    Prawie codziennie, bo startując z pod domu (główna) skręcam zaraz (50m)
    w podporządkowaną codziennie i (no może nie zawsze) mi się ktoś
    wpierdala pod koła. Opuszczam szybę i bluzgam. Nie dociera.

    > Kierując się twoim tokiem rozumowania - to nawet
    > nie większość a prawie 100% kierowców nie zna przepisów:P A tak na
    > poważnie - statystyki mówią, ze jak dochodzi sdo zdażenia Kirowca vs
    > cokolwiek innego to... winny jest w większosci przypadków kierowca
    > legitymujący się (na ogół) pj, będace twoim zdaniem certyfikatem
    > znakomości przepisów. Więc...

    Taa, przebieganie na czerwonym 20m przed samochodem na pewno dowiedzie
    winy kierowcy :> No OK, pieszy będzie winny no i Shrek, bo MU KAZAŁ
    przebiegać. Co z tego jak go weźmie na rogi inny idiota, widzący ZIELONE
    i zapierdalający 70 w zabudowanym i go zakopią. Nie udowodnisz prędkości.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 83. Data: 2018-11-20 07:18:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 23:43, LordBluzg(R) pisze:

    > Kłamolisz, dopiero jak odpowiedziałem Budzikowi to zajrzałeś do linka :]
    > Bo od samego początku zablefowałem i dałeś się złapać, więc się nie
    > wykręcaj :)

    Naprawdę zachowujesz się jak suski:P

    > Choćby taki, że się nie wyskakuje jak mysz z pizdy na ulicę.

    I naprawdę sądzisz, że większość pieszych i tym nie wie?

    > Prawie codziennie, bo startując z pod domu (główna) skręcam zaraz (50m)
    > w podporządkowaną codziennie i (no może nie zawsze) mi się ktoś
    > wpierdala pod koła. Opuszczam szybę i bluzgam. Nie dociera.

    Skoro codziennie, to znaczy że masz strasznego pecha. Zwykle jak ktoś ma
    notorycznego pecha, to znaczy że jest kiepskim kierowcom. Los jak sama
    nazwa mówi jest ślepy i tak ja szczęściu trzba na ogół pomóc, to sam
    jest z pechem. Nie obraź się ale niektórzy tak mają - kupią kamerkę i
    nagle los im nie sprzyja;)

    > Taa, przebieganie na czerwonym 20m przed samochodem na pewno dowiedzie
    > winy kierowcy :>

    A tak napisałem? Napisałem, że w większości przypadków w przypadku bum
    kierowca vs co innego winny jest kierowca. Co oznacza, że twoje zaufanie
    w wiedzę kierowców popartą ich PJ w przecieństwie do durnych pieszych
    jest przereklamowane. Cbdu.

    > No OK, pieszy będzie winny no i Shrek, bo MU KAZAŁ
    > przebiegać.

    WAT?
    Shrek

  • 84. Data: 2018-11-20 07:24:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 23:34, LordBluzg(R) pisze:

    > No nie ale to głównie kierowcy płacą.

    Na fajki też palacze płacą a nie daje im to prawa do postulatu, żeby
    palić gdzie chcą i jak chca, a reszta ma spiedalać:) Zresztą nie wiem
    skąd u ciebie błędne przekonanie, że akcyza służy finansowaniu dróg. W
    teorii służy ograniczeniu popytu na dobra "szkodliwe" w praktyce po
    prostu fiskalizmowi państwa. Za pieniadze z akcyzy na alko nie buduje
    się browarów i gorzelni, z akcyzy na fajki plantacji tytoniu, a z akcyzy
    na prąd elektrowni - prawda?

    > Generalnie to jest cały czas Zarząd Dróg....więc?

    NIe ma to znaczenia - pisałeś, że nie jeżdzisz po chodnikach - jeżdzisz.

    > To samo mogę o Tobie napisać, tylko z funkcją że chcesz wprowadzać
    > anarchię bez zmiany statystyk. Zmień statystyki to OK.

    Statystyki są pochodną prawa i zachowań, nie na odwrót.

    > Bredzisz. Statystyki są tutaj wręcz wytyczną.

    Dokładnie - statystyki są wytyczną i jasno pokazują, że tam gdzie piesi
    łażą jak chcę jest mniej trupów.

    EOT.

    Shrek

  • 85. Data: 2018-11-20 09:29:51
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    LordBluzg(R) pisze:
    > Prawie codziennie, bo startując z pod domu (główna) skręcam zaraz (50m)
    > w podporządkowaną codziennie i (no może nie zawsze) mi się ktoś
    > wpierdala pod koła. Opuszczam szybę i bluzgam. Nie dociera.

    Czyli uważasz że jak z głównej skręcasz w podporządkowaną to pieszy
    idący tą główną i przekraczający podporządkowaną ma ci ustąpić
    pierwszeństwa?

  • 86. Data: 2018-11-20 09:33:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 07:18, Shrek pisze:

    > I naprawdę sądzisz, że większość pieszych i tym nie wie?

    Oczywiście. Gdzieś wspomniałem o nieedukowanych dzieciach, bez
    wyobraźni, madkach z wózkiem, niedowidzących... a Ty brniesz dalej,
    sądząc że każdy co włazi na czerwonym będzie skakał jak sarenka.

    > Skoro codziennie, to znaczy że masz strasznego pecha.

    Nie :) Codziennie robię z 3-4 okrążenia tego terenu, jak wyjeżdżam i
    wracam bo na głównej przy której mieszkam jest stado sklepów, główna ma
    spory ruch i co chwilę, dokąd są otwarte sklepy ktoś parkuje. Zatrzymać
    się nie można (zakaz) więc krążę czasami jak rekin robiąc kółka nim się
    zwolni miejsce do parkowania. Kółko ma 500m i są tam 2 takie
    skrzyżowania co daje średnio 8 przejazdów i prawie codziennie znajdzie
    się jakaś łajza z "wydedukowanym" pierwszeństwem :>

    > A tak napisałem? Napisałem, że w większości przypadków w przypadku bum
    > kierowca vs co innego winny jest kierowca.

    No i Ty, mając wiedzę, że kierowcy jeżdżą jak jeżdżą, chcesz jeszcze
    pozwolić żeby im piesi przebiegali przed maską, kiedy ten kierowca jest
    obecnie nauczony, że jak widzi zielone to przyspiesza?

    > Co oznacza, że twoje zaufanie
    > w wiedzę kierowców popartą ich PJ w przecieństwie do durnych pieszych
    > jest przereklamowane. Cbdu.

    Srubudu. Obie strony na dzień dzisiejszy nie stwarzają żadnej możliwości
    do zaufania a danie PRAWA pieszym do wyskakiwania na czerwonym tylko to
    pogorszy. Tak, prawa bo zdjęcie karania będzie równoznaczne z prawem, ba
    z PIERWSZEŃSTWEM włażenia, bo tak to spora cześć zrozumie.

    > WAT?

    To.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 87. Data: 2018-11-20 09:35:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 09:29, cyklista pisze:

    > Czyli uważasz że jak z głównej skręcasz w podporządkowaną to pieszy
    > idący tą główną i przekraczający podporządkowaną ma ci ustąpić
    > pierwszeństwa?

    On nie idzie główną, bo nie ma tam fizycznej możliwości. Przekracza
    podporządkowaną kilka metrów za skrzyżowaniem, gdzie pasów nie ma.

  • 88. Data: 2018-11-20 10:22:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 09:33, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > pogorszy. Tak, prawa bo zdjęcie karania będzie równoznaczne z prawem, ba
    > z PIERWSZEŃSTWEM włażenia, bo tak to spora cześć zrozumie.

    Dopiszę, żebyś dobitniej zrozumiał. Lepsze będzie w ogóle zlikwidowanie
    świateł na przejsciu bo jak narazie "eksperyment" w postaci zmiany
    przepisów, dających pierwszeństwo na pasach, wymusił poniekąd
    zatrzymywanie się kierowców lub co najmniej zwalnianie co jest
    niewatpliwie poprawą bezpieczeństwa na drodze. Teraz należałoby również
    zmusić kierowców do zwalniania na zielonym i wiekszej ostrożności w
    przypadku możliwości wbiegania na czerwonym, do czego większość
    kierowców nie jest w ogóle przygotowana i zapierdalajo, szczególnie jak
    widzą żółte.

  • 89. Data: 2018-11-20 11:21:27
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    LordBluzg(R) pisze:

    > On nie idzie główną, bo nie ma tam fizycznej możliwości. Przekracza
    > podporządkowaną kilka metrów za skrzyżowaniem, gdzie pasów nie ma.

    źle napisem, miało być "idzie wzdłuż głównej po chodniku", kluczowe
    zapewne jest to "kilka metrów" czy już można uznać że jest to tylko
    droga czy dalej jesteśmy w obrębie skrzyżowania.

  • 90. Data: 2018-11-20 11:28:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-11-19 o 13:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup W dniu poniedziałek, 19
    > listopada 2018 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F.

    >Ukradli :] Nie mam tego płaszcza i co mi pan zrobi?

    No jak to co, nalozymy kare za brak OC i co pan nam zrobi :-)

    >Zgłosić kradzież, też mozna i pewnie nie znajdą i będzie umorzone a
    >papier zostanie :]

    No widzisz - bez zgloszenia kradziezy nie wyrejestrujemy.
    Zgloszenie - za odpowiedzialnoscia karna za skladanie falszywych
    zeznan.
    Zglosisz ze ukradli niedawno - to kara za brak OC niedawno :-)

    To juz chyba lepiej powiedziec, ze za granica ukradli :-)
    Ale w Unii moga spytac, a wyjazdy poza Unie rejestrowane.

    Klamac to trzeba umiec :-)

    Ja to jeszcze moge powiedziec, ze przyszla powodz i zabrala :-)

    A potem w urzedzie sie papier znajdzie, i lezysz, kwiczysz i robisz
    pod siebie :-)

    J.