  • 11. Data: 2019-11-06 10:12:34
    Temat: Re: felerny multimetr
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 21:54, Adam pisze:

    > Pytajnik kupił najtańszy miernik. One nic nie mierzą, a wszystko mierzą jednakowo -
    i AC i DC. Stąd nigdy nie wiadomo, jak jest naprawdę. Nawet w DC rozrzut może być
    kilkuprocentowy.
    > Jak się g**o kupuje to i g**o się dostaje :(
    >
    > Ja też kupiłem najtańszy.
    > Ale najtańszy z dual display, z linijką analogową, z true RMS, z wyjściem do
    komputera, z pamięcią min-max i chyba jeszcze jakimiś założeniami. I po odfiltrowaniu
    wyszedł mi Metex M-3860D. Służy prawidłowo już ze 20 lat.
    > Uważam, że coś tej klasy jest najtańsze dla oczywiście powyższych założeń.
    > Na coś gorszego IMO szkoda pieniędzy. Chyba, że ktoś rzeczywiście potrzebuje
    jedynie pomiar VDC i ?, to można kupić coś tańszego.

    E. Zawsze kupowałem najtańsze i w miarę dobrze mierzyły.

  • 12. Data: 2019-11-12 22:02:01
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 06.11.2019 o 10:08, robot pisze:

    > Tylko skąd ja te napięcia wezmę.

    Baterię z pilota sobie wyjmij i zmierz.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 13. Data: 2019-11-13 08:12:02
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 12.11.2019 o 22:02, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Baterię z pilota sobie wyjmij i zmierz.

    akumulator w samochodzie- tylko uwaga- tam ok 14V przy uruchomionym
    silniku jest ok.

    --
    pozdr

    Tomasz