  • 1. Data: 2010-06-01 21:36:11
    Temat: Droga Poznań-Kielce
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Przejezdna czy gdzieś są problemy z powodzią?

    pzdr.

  • 2. Data: 2010-06-02 12:46:58
    Temat: Re: Droga Poznań-Kielce
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    megrims pisze:
    > Przejezdna czy gdzieś są problemy z powodzią?
    >
    > pzdr.

    Pomiędzy Piotrkowem a Kielcami, nie sądzę, aby jakiekolwiek problemy
    były bo nie bardzo jest gdzie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-06-02 22:54:32
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pomiędzy Piotrkowem a Kielcami, nie sądzę, aby jakiekolwiek problemy
    > były bo nie bardzo jest gdzie.

    Jedyne problemy to zwężenia na autostradzie. Droga przejezdna w 100%.

    Paweł

  • 4. Data: 2010-06-02 23:11:44
    Temat: Re: Droga Pozna?-Kielce
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-02 22:54, pebro pisze:
    > U?ytkownik "G.K."<g...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Jedyne problemy to zw?enia na autostradzie. Droga przejezdna w 100%.
    >
    > Pawe?

    Pojechałem i wróciłem.

    Bez przygód, bez zdjęć, mandatów i punktów.
    Trochę korki w Kielcach, ale dobrze było.

    W okolicach Konina, tam gdzie rozlewiska warty - oj...mokro bardzo.

    pzdr

  • 5. Data: 2010-06-08 11:29:26
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    megrims pisze:

> [...]
    > Trochę korki w Kielcach, ale dobrze było.
    >
    > W okolicach Konina, tam gdzie rozlewiska warty - oj...mokro bardzo.

    No niestety, jak ktoś chce przejechać przez Kielce niech uzbroi się w
    cierpliwość a najlepiej znajdzie jakiś objazd. Byłem przez weekend i
    wiem, a będzie jeszcze gorzej. W tej chwili zamknięta jest jedna nitka
    ulica IX Wieków, most Herbski, wkrótce zacznie się budowa ul. Żelaznej i
    co najgorsze, tunelu koło Galerii Echo, przez co zamknięte będzie chyba
    całe skrzyżowanie - horror. Do tego dochodzą zmiany na skrzyżowaniach
    spowodowane koniecznością ich zmodyfikowania i dostosowania do przepisów
    unijnych (osobne światła dla lewoskrętów), które skutecznie wydłużają
    czas przejazdu.
    Tak więc, jeśli ktoś nie musi wjeżdzać do miasta, niech lepiej jedzie
    bokiem (Wawa - Kraków + koniecznie obwodnica), Łódź - Tarnów - obwodnica
    a potem przejazd z Chęcin na Morawicę. Łódź - Rzeszów/Sandomierz -
    osobówką, tu chyba raczej obwodnica a potem proponowałbym przejazd przez
    Masłów do Cedzyny lub coś alternatywnego.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz