  • 11. Data: 2004-05-30 14:27:31
    Temat: Re: gazeta.pl
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Cóż. Ten adres _nigdy_ nie był oficjalnym adresem portalu. Nigdy też nie
    > pojawił się w oficjalnych reklamach i innych.
    > Właściwie - mógłby nie istnieć (może i nie powinien).

    Ja wiem, że marketing lubi redundancję, ale Ciebie o to nie podejrzewałem
    ;-)

    Pzdr,

    M.

  • 12. Data: 2004-05-30 14:32:07
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    Wyslalem wczoraj wiadomosc do administratora.. zobaczymy.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 13. Data: 2004-05-30 15:43:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Cóż. Ten adres _nigdy_ nie był oficjalnym adresem portalu. Nigdy też nie
    > pojawił się w oficjalnych reklamach i innych.
    > Właściwie - mógłby nie istnieć (może i nie powinien).

    "Portal Gazeta.pl", "Costam w portalu Gazeta.pl", "Matury w portalu
    Gazeta.pl", etc, etc.

    Oczywiscie jesli ktos chce prowadzic portal o nazwie "XXX", osiagalny
    przez wpisanie do przegladarki nie "XXX", tylko "www.XXX", to jest to
    jego swiete prawo.

    8-)

    MJ

  • 14. Data: 2004-05-30 16:10:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > "Portal Gazeta.pl", "Costam w portalu Gazeta.pl", "Matury w portalu
    > Gazeta.pl", etc, etc.

    To nazwa handlowa. Tak samo masz "w portalu Onet". Czy to znaczy, że
    wpisujesz 'onet' do przeglądarki jako adres portalu?

    > Oczywiscie jesli ktos chce prowadzic portal o nazwie "XXX", osiagalny
    > przez wpisanie do przegladarki nie "XXX", tylko "www.XXX", to jest to
    > jego swiete prawo.

    j.w.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-05-30 16:11:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Administratora? Huh. Mam nadzieję, że nie na root@ :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2004-05-30 16:30:53
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 maj 2004 roku,
    kiedy to Przemysław Maciuszko posłał(a) w świat wiadomość

    onet.pl
    wp.pl
    cnn.com
    bbc.com
    nyt.com
    ibm.com
    microsoft.com
    oracle.com
    itd.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 17. Data: 2004-05-30 17:10:52
    Od: p...@p...pl (parys)

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > To nazwa handlowa. Tak samo masz "w portalu Onet". Czy to znaczy, że
    > wpisujesz 'onet' do przeglądarki jako adres portalu?

    zazwyczaj wpisuje onet.pl ale jak wpisze onet to moja przegladarka tz
    aladuje strone onetu
    btw wydaje mi sie dobra praktyka ogolnie w Internecie miec np w przypadku
    gazety dzialajace www.gazeta.pl i gazeta.pl

    p.
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 18. Data: 2004-05-30 18:12:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > To nazwa handlowa. Tak samo masz "w portalu Onet". Czy to znaczy, że
    > wpisujesz 'onet' do przeglądarki jako adres portalu?

    A kuku. Wejdz sobie na ten portal i zobacz, jakiej nazwy i jakiego
    logo uzywa.

    MJ

  • 19. Data: 2004-05-30 18:14:27
    Od: f...@i...pl

    Dawno Pana nie bylo slychac Panie Vahanara - wszyscy sie za Panem
    baaaardzo stesknili.

    W.

  • 20. Data: 2004-05-30 18:22:47
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Uzytkownik <f...@i...pl> napisal w wiadomosci
    pl...

    > Dawno Pana nie bylo slychac Panie Vahanara - wszyscy sie za Panem
    > baaaardzo stesknili.
    zywy dowod ze neostrada jeszcze nie upadla ;)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz