  • 21. Data: 2010-11-26 11:36:46
    Temat: Re: gdzie kupic rs232 <> usb ale ttl
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 25/11/2010 4:07 AM, bagno wrote:
    > No fajny kabel ale mi nie o to chodzi. Miałem na myśli te najzwyklejsze
    > badziewne kable na
    > prolific pl2303 za kilka-kilkanaście zł.

    Cos takiego?
    http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=150510364828
    Tomek

  • 22. Data: 2010-11-26 11:50:56
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@n...spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Cos takiego?
    > http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=150510364828

    Ktoś już to pokazywał. Czy to jest kabel ?

  • 23. Data: 2010-11-26 22:27:20
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Potrzebuje taki kabel ubs <> "niby rs232" taki zeby po stronie rs byly
    > normalne poziomy ttl. Kiedys kupilem
    > jakis najtanszy i tak bylo.

    Chyba jednak trzeba poprzestać na "Kabel USB do Nokia 1110 1600 2610 6030
    6060", obciąć wtyk micro USB i dać tam DB9. Ponad 2 lata temu kupowałem po
    6zł, ale to był raj dolarowy. Kable miały we wtyku USB układ PL2303 i
    napięcia 3,3V, które w moich zastosowaniach są "5V tolerant" - nic się nie
    dzieje. 5-cio woltowych kabli nie spotkałem.

    > Pelno tego na allegro ale nie chce trafic na cos z normalnymi poziomami
    > napiec.
    >
    > Moze ktos polecic u kogo kupic ? Najbardziej szczesliwy bylbym gdyby to
    > nie bylo u kogos kto ma normalna
    > cene a nie 2 zl towar + 30 zl przesylka. Tacy mnie draznia strasznie.

    Kupujesz 30 kabli i wychodzą po 3zł z przesyłką.

    Michał

  • 24. Data: 2010-12-07 18:42:53
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > bagno napisało:

    > Te właściwe, to się chyba nazywają DKU-5. Ale gwarancji nie daję,
    > trzeba poguglać.

    No to mam taki kabel. Spiepszylem sprawe bo rozwalilem wtyczke zamiast ja
    odciac i
    sprawdzic ktory kolor to ktory sygnal. No ale znalazlem bez problemu sygnal
    tx tylko
    nie moge znalezc rx. Probuje zewrzec tx i rx i zrobic zwykle echo. Zwarcie
    jednej z linii
    do masy generuje jakies smieci ale zwarcie tx i rx powoduje ze w odpowiedzi
    dostaje
    same 0. Nie wiem czy stan ktorejs z pozostalych linii ma jakies znaczenie.