  • 11. Data: 2015-04-12 11:29:22
    Temat: Re: golf czy mustang
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-12 08:40, megrims wrote:

    > Widok z góry i wentylowane fotele w F10 jest.

    o :) czyli i 5 kamerek.
    można sobie odpalić na zegarach widok na boki, "z za rogu" ?

    > Ja myślałem o tym moim (żony) F11. Zajebista specyfikacja,
    > ale że dałem się namówić na te motoryne, to chyba kiepski dzień
    > miałem.
    > Przy wybraniu prawie wszystkiego cena za 2l r4 diesel za wysoka.

    Tak, pamiętam jak kupowałeś ze 2 lata temu :)

    > Czego mi brakuje w CL600? ceramicznego hamulca i napędu na obie osie.

    4x4 tak :)
    ale ceramiczny hamulec jest sporo lepszy ?

    nie wiem, nie miałem :) czy chodzi o brak serwisowania ?
    brak obaw że "klocek pęknie", i możliwość wjeżdżania w kałuże
    z czerwonymi tarczami ?

    w zasadzie za najlepsze dalej uważam te z renówek, tak ze
    1.7x mocniejsze od BMW7 v12 :) (~5.5 vs 9.8) (Rover75 siostry 2.4)

    btw pamiętasz jakieś wyniki ceramicznych ?

    btw. a szpera mechaniczna w CL600 jest ?

    > Czego mi brakuje w 911:
    > Dostępu komfortowego, softclose, szyberdachu, wentylowanych
    > foteli, ogrzewania postojowego, BT do PCCM i to chyb wszystko.

    911 to sportowe głośne auta ;)

    Nie miałem auta z takimi osiągami, może coś pomiędzy
    boxter (tu stare safrane L5 i V6 na mokrym z zakrętami
    spokojnie daje radę, 80..235km/h) i cayman (tu BMW 7 v12
    - ale na suchym tylko i tylko przy dużych prędkościach 200km/h+).

    lol chyba trzeba te safrane wymienić na Citroen C6 PB/W220 S600/E65
    v12;) bo zaraz 10 lat stuknie jeżdżenia nimi - tak sobie mówię co
    2 lata ;)

    > A z drugiej strony to wszystko waży, może się spierdolić,
    > zwiększa wagę powodując gorsze osiągi.
    >
    > BMW podobno skończyło się na modelu 2002

    lol, chodzi o aluminiowe podwozie E60 :) ? który model 2002 ?

    2002 to zahacza o moje stare E38 ;) ale właśnie wychodził E65 ;)

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 12. Data: 2015-04-12 12:21:23
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-12 11:10, ZIWK wrote:
    > + dostosowania do fotelika dla Najważniejszej Osoby Na Świecie!

    > Masa - a dokładnie jej brak + odpowiedni białkowy łącznik kierownicy z
    > pedałami potrafi zrobić cuda:
    > https://youtu.be/mBFjHjm0O5M - 9:55
    > w porównaniu z podobną do twojej 911 - 7:30-8 minut (nie znalazłem na
    > szybko specyfikacji ;) i rekordów)

    Jak już wybierać zabytki citroena co by mogły jako tako nawiązywać
    do 911, to może coś szybszego, bo tyle (pewnie sporo więcej) to
    francuskim vanem tam wyciągniesz na kiepskich oponach ;)

    xantia activia, przynajmniej 250km/h wyciągnie...
    https://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470

    Na nurburgring opel Zafira (OPC) miał chyba koło 8 minut ;)
    a megane i fokusy poniżej 8.

    > Ta sama trasa - Nurburgring Nordschleife BTG i tylko "drobna" różnica w
    > sprzęcie.

    która na "normalnej drodze" + autostrady zamieni się w przepaść ;)
    tory są mało wymagające :)

    ---