  • 181. Data: 2005-05-08 01:55:05
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    magisterek wrote:

    > W Kanadzie jest kategoryczny zakaz wpuszczania dzieci do lokalu gdzie
    > podaje sie alkohol. Koniec. Kropka. Nawet jezeli sa to polaczona

    A w paru krajach ze ścisłym szariatem niewierne żony się kamienuje. I
    nie ma rozwodów - takie to szczęśliwe kraje.

    Ale póki co tutaj jest Polska i aż tak idiotyczne regulacje prawne nie
    obowiązują.

    > restauracja i bar. Nie ma problemow zalkoholizmem dzieci jak w Polsce.

    Co ty nie powiesz. Mieszkasz w Kanadzie?

  • 182. Data: 2005-05-08 02:49:57
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A w paru krajach ze ścisłym szariatem niewierne żony się kamienuje. I
    > nie ma rozwodów - takie to szczęśliwe kraje.

    Pomiedzy alkoholizmem dzieci patrzacych na doroslych cheljacych wode a
    niewiernoscia zon w Iranie jest subtena roznica...

    > Ale póki co tutaj jest Polska i aż tak idiotyczne regulacje prawne nie
    > obowiązują.

    Idiotyczne? Masz statystyki dla porownania? Podaj prosze. Interesuje
    mnie jak ma sie ekspozycja dziecka na picie wodki w Lodzi wobec dziecka
    w Halifax. Dodaj do tego statystyki problemow spolecznych prosze. Np.
    ilosci raka watroby, zasilkow dla dzieci, etc.

    W Utah (Mormoni...) np. jest zakaz sprzedazy w sklepach piwa z lodowek.
    Dlaczego? Bo sprzyja wypiciu na miejscu. Czyli spozywaniu alkoholu.
    Czyli zwiekszonej konsumpcji. Czyli zmniejszonym profitom koncernow
    alkoholowych.

    Teraz prosze podaj mi porownanie statystyk smiertelnych wypadkow
    samochodowych w Utah versus stany gdzie tego ograniczenia nie ma...

    > Co ty nie powiesz. Mieszkasz w Kanadzie?

    Widzialam na wlasne oczy odmowy serwowania w RESTAURACJI BEZ ALKOHOLU
    wylacznie z powodu obecnosci dziecka, w miejscu gdzie serwowano w innej
    czesci barowej alkohol. Powod: obawa restauratora przed strata licencji
    na CALY przybytek.

    Gdzie jest choc jedno takie miejsce w Polsce?

  • 183. Data: 2005-05-08 03:09:59
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    witek wrote:

    > Kolejny nawiedzony.
    > EOT.

    Dziekuje za komplement.

    Tutaj masz DOWOD ze polska IDENTYCZNA ustawa tytoniowa jest autorstwa
    nie Sejmu a adwokatow Philip Morris w Kansas City w USA:
    http://legacy.library.ucsf.edu/tid/eck02a00
    http://legacy.library.ucsf.edu/tid/dck02a00
    Kliknij na PDF i wydrukuj calosc.

    ... a pozniej podaj choc jeden artykul z polskiej prasy o tym kupieniu
    ustawy...

    ______
    podp.: Nawiedzona

  • 184. Data: 2005-05-08 08:11:05
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Polemizowabym. Za przykład podam spotkania grupowiczów z pl.rec.sf-f
    > (Baryłkon). Nieletni, abstynenci oraz kierowcy pili soczek. Dlaczego
    > mieliby zostać nie wpuszczeni do lokalu?

    Ale tylko "do tego lokalu", ktory mialby status "od 18 lat" (od 21 lat).
    Mogliby zawsze znalec takie miejsce, gdzie wstap bylby b.o. - cukiernia,
    kawiarnia, etc.

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 185. Data: 2005-05-08 08:12:37
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale póki co tutaj jest Polska i aż tak idiotyczne regulacje prawne nie
    > obowiązują.

    Dlaczego uważasz, że ograniczenie dostępu młodzieży do miejsc
    serwujących alklohole jest idiotyzmem???????

  • 186. Data: 2005-05-08 08:14:34
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zinterpretuje to ewentualnie sąd.

    No ale ja chce wiedziec __przed__ sądem co i jak? Czy moge zaprosić
    mojego kolega na piwo, choć nie ma 18tki jeszcze i jak czesto go mogę
    zapraszać bez obawiania się, że zakują mnie w kajdanki...

  • 187. Data: 2005-05-08 08:15:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To już nie problem barmana - on powinien powiadomić, żeby być 'krytym'
    > (żeby nie było, że to on nieletniemu sprzedał).

    Krycie pupy to jedno, a moralnosc to drugie.
    Od krycia pupy barmana malolaty nie przestana pic...

  • 188. Data: 2005-05-08 08:19:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wynika z tego, że bardzo mało wiesz o życiu.

    Pisze co widze na codzien. Przykladem niech bedzie jeden ogrodek
    klubowy, czynny w sezonie od godz. 10.00 rano. Sezon to wtedy co cieplo
    i mozna siedziec na zewnatrz. I przychodza wagarowicze (podstawoaka,
    gimnazjum) w tych porannych godzinach i... chlopaki biegna po piwo! no
    ale tu zonk, bar jak widzi malolaty, to proponuje im soczek po tym, jak
    nie moga pokazac dowodu... I myslisz, ze sie zrazaja? PRzychodza co
    jakis czas, sprawdzaja, ktory barman, czy warto znow probowac...
    Zbieraja sie i ida dalej... Wieczorem jest gorzej, bo czasem takie
    malolaty potrafia sie wturlac wrecz jak podczas sztormu i ledwo czasem
    widza na oczy - takich przewaznie ochrona odprowadza do wyjscia...
    Niestety, smutne to :(

  • 189. Data: 2005-05-08 11:46:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A w paru krajach ze ścisłym szariatem niewierne żony się kamienuje.

    i slusznie.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 190. Data: 2005-05-08 12:27:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mariposa doux wrote:
    > No ale ja chce wiedziec __przed__ sądem co i jak? Czy moge zaprosić
    > mojego kolega na piwo, choć nie ma 18tki jeszcze i jak czesto go mogę
    > zapraszać bez obawiania się, że zakują mnie w kajdanki...

    Już za pierwsze zaproszenie możesz się obawiać kary grzywny z art. 43 ustawy
    o wychowaniu w trzeźwości. Jak zapraszanie nabierze charakteru rozpijania,
    to podpadasz pod art. 208 kk i wtedy mogą Cię "zakuć" do 2 lat.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>