  • 271. Data: 2005-05-09 10:57:55
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:d5ne2a$6vs$1@inews.gazeta.pl...

    > Formalnie rzecz biorąc, ma prawo z art. 15 ust. 2 ustawy o wychowaniu
    > trzeźwości. Oczywiście reakcja koleżanki na prośbę o okazanie dowodu
    może
    > być tylko jedna (niecenzuralna).

    I myślisz, ze jakikolwiek sąd go skaże?

  • 272. Data: 2005-05-09 11:01:57
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Oczywiście reakcja koleżanki na prośbę o okazanie dowodu może
    > być tylko jedna (niecenzuralna).

    No to zalezy juz od tego, jak kolezanka zostala wychowana. Nie
    generalizujmy.

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 273. Data: 2005-05-09 13:05:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Alkoholizm to picie w nadmiarze, szczególnie 'po kątach'. A nie z
    > umiarem w pubach i innych tego typu lokalach.

    Niestety nie masz racji. Alkoholizm, to choroba polegajaca na uzaleznieniu
    od alkoholu. Sposob picia i wypijane ilosci sa sprawa trzeciorzedna.
    Alkoholik moze wypijac mniej od osoby nieuzaleznionej i wcale nie musi sie
    upijac.

    > Oglądanie grupki znajomym popijających piwko przy kulturalnej rozmowie w
    > pubie do alkoholizmu nikogo nie doprowadzi.

    A wiesz dlaczego dzieci wychowywane przez palaczy same o wiele czesciej
    wpadaja w nalog, niz dzieci z rodzin niepalacych?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 274. Data: 2005-05-09 13:10:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Bo ja wiem, czy z chwilą uzyskania tych 18-tu lat akurat tak mocno
    > wzrasta odporność na alkohol? Myślę, że to akurat jest z wiekiem dość
    > luźno związane. Po za tym nie zapominaj, że prawnokarna ochrona czci

    Raczej 21. Jesli ktos zacznie popijac browarki dopiero w tym wieku, to ma
    kilkukrotnie mniejsze szanse na uzaleznienie, niz 18latek.

  • 275. Data: 2005-05-09 19:30:07
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hehe. Ktoś żyje urojeniami :)

    A nazywa sie Andrzej Lawa.
    Akurat przeprowadzono badania, ktore wykazaly, ze latwiejszy dostep oznacza
    wieksze spozycie. Chodzilo o zageszczenie i godziny otwarcia sklepow z
    alkoholem.
    Nie znam badan o wplywie ogladania wnetrza knajpy, ale wplyw reklam jest
    ogromny. Maja one najsilniejszy wplyw na dzieci, u ktorych zakodowuje sie
    relacja: dobra zabawa, przygoda -> piwo.

    Oczywiscie masz racje, ze sedno problemu lezy w zaburzonych stosunkach z
    rodzina, brakiem perspektyw itd. Ale dostepnosc i promocja maja tez ogromny
    wplyw na siegniecie po alkohol jako "latwe" rozwiazanie problemu.
    A im pozniej to nastapi, tym mniejsze prawdopodobienstwo uzaleznienia.

    --
    KRZYZAK

  • 276. Data: 2005-05-09 19:38:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zakaz wstępu dla wszystkich narąbanych jest uzasadniony. A nawet
    > całkowicie obecnie legalny.

    Przeciez to dyskryminacja!

    --
    KRZYZAK

  • 277. Data: 2005-05-09 20:02:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
> [...]
    > wplyw na siegniecie po alkohol jako "latwe" rozwiazanie problemu.
    > A im pozniej to nastapi, tym mniejsze prawdopodobienstwo uzaleznienia.

    Jest jeszcze jeden aspekt, o którym zapomnieliście wspomnieć.
    Nieuchronność kary.
    Otóż przy sprawnie działającym prawie i skutecznej policji dzeciak nie
    kupi alkoholu, bo wie, że to jest niedozowolone i boi się kary.
    Dzieciak siedzący w knajpie z alkoholem powinien zostać zwinięty przez
    policję i odstawiony do domu natychmiast.
    Gdyby tak się działo, to nawet jakby mu ktoś alkohol kupił to on i tak
    by go nie wziął ze strachu, że zaraz się tu ktoś w mundurku może
    pofatygować.
    Jeżeli wie, że nikt mu nic zrobić nie może to ma w nosie nakazy i zakazy.
    Dlaczego w Polsce jeździ się na gapę i pisze się o tym oficjalnie, a w
    USA nikt się nawet nie odważy na gapę pojechać.
    Bo tam za brak biletu wychodzi się w kajdankach.
    Każdy woli niepojechać niż narobić sobie kłopotu.

  • 278. Data: 2005-05-09 20:28:59
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> naskrobał/a w

    > Przeciez to dyskryminacja!

    Złóż skargę do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kto wie, co by odkryl Kolumb, gdyby na drodze nie stanela Ameryka...