  • Data: 2015-07-01 00:36:48
    Temat: Nachylenie kanalizacji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Projektantów i wykonawców kanalizacji za pieniądze unijne powinno się
    najpierw poddać chłoście, a dopiero jak uzgodnią szczegóły z
    mieszkańcami, dopuszczać do robót.
    Kanalizację mam w drodze na głębokości ok. 2.5m, a wyprowadzono mi
    sięgacz na głębokości jak się dowiedziałem w wodociągach 1,8m, a w
    rzeczywistości ok. 1,6m.
    Na podstawie informacji z wodociągów oraz pomierzonych poziomów przy
    budynkach liczyłem, że uzyskam nachylenie co najmniej 1%, a tu dupa,
    będzie tylko 0,56%
    Prawo wymaga minimum 1,5%
    Niestety projektanci i wykonawcy mieli w dupie, że teren działki
    "schodzi" w dół z pochyłością 3% i poziom sięgaczy trzeba by obniżyć o
    tą pochyłość terenu.

    Ale cóż stało się.

    Jak myślicie pozostawić nachylenie kanalizacji 0,56% czy lepiej od razu
    stawiać przepompownię?