  • Data: 2015-07-01 07:31:26
    Temat: Re: Nachylenie kanalizacji
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-01 o 00:36, Uzytkownik pisze:
    > Jak myślicie pozostawić nachylenie kanalizacji 0,56% czy lepiej od razu
    > stawiać przepompownię?
    U mnie łotry z firmy wykonującej kanalizację na ulicy zrobiły podobnie,
    a wodociągi to przyklepały i wprowadziły na mapy. Na początku nic złego
    się nie działo, ale po jakichś 10 latach ziemia siadła, a z nią rury i
    mam teraz syfon. Od domu idzie w dół, a potem pod górkę, tak, że mniej
    więcej 1/3 poziomu rury jest stale pełna. Niestety co pół roku się
    przytyka szlamem i papierem toaletowym, mimo pełnej dyscypliny w domu.
    Pomaga płukanie karcherem z końcówką do udrożniania, ale jest to zabawa
    syfiasta, a w zimie raczej niezdrowa. Początkowo miałem spadek 1%.
    Na razie z tym jakoś żyję, bo szkoda mi ryć ogródek i szkoda kasy na
    przepompownię, ale w końcu chyba trzeba będzie to zrobić.
    Jacek