  • Data: 2014-10-23 08:46:30
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" wrote in message
    news:7b4b44fe-1822-47ca-8f7d-bd3eebb877a9@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 21 października 2014 23:54:01 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Zwariowalbym - i nie chodzi o sama prace (bo zdarzaly sie akcje ze u siebie
    > pracowalem non stop po 50h np. bez snu :) tylko o ten brak mozliwosci
    > wiekszego rozwoju i kogos wyzej, kto by mnie kontrolowal. Nienawidze tego
    > - wolny jestem i robie co chce i jak chce :-) Czulbym sie troche jak
    > niewolnik.

    Trochę życzeniowe to Twoje myślenie.

    Jesteś niewolnikiem swojej działalności gospodarczej 24h/ na dobę.
    Niewolnikiem swoich klientów, którzy płacą Ci abyś wykonywał dla
    nich usługę. Niewolnikiem US, ZUSu i tej całej bandy z wiejskiej
    i innych urzędników, którzy sobie żyją między innymi z twojego
    podatku liniowego ;).

    Wkurza Cię, że prezes firmy transportowej żyje ze swoich pracowników,
    ale nie wkurza Cię, że urzędas czy inny strażnik miejski który
    cały dzień siedzi i samochodzie i pilnuje fotoradaru żyje właśnie
    z Ciebie... czyli masz nad sobą Pana, który doi z Ciebie, choć
    tak bardzo chcesz tego uniknąć.

    A taka przykładowa pani Krysia - etatowiec - o 16:00 wyłącza komputer
    i jest WOLNA :) Nie przynosi pracy do domu - może się zająć dziećmi
    i mężem w spokoju :) Nie przejmuje się płaceniem 10/15 ZUSu,
    20 PIT, czy 25 VATu... ;) - i nie odpowiada całym majątkiem,
    jak w firmie (działalności gospodarczej) pójdzie coś nie tak.

    Ale wciąż uważasz, że to Ty jesteś wolny, bo nie musisz " o 6 rano
    odbijać karty na zakładzie" ;) ... a ona niewolnica, etatowiec,
    szarak z blokowiska z wąskim chodniczkiem przed klatką ;).

    Pozdrawiam,
    Aleksander.