  • Data: 2015-07-06 02:48:13
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trefniś" o...@t...home

    : Mądrzejsi Grecy od Polaków, którzy bez
    : szemrania na przykład pracują na śmieciówkach...

    Czy wg Ciebie śmieciówka to praca bez obciążnika ZUSem zwanego?

    : A jednak Słowianie

    Słowianie, czyli niewolnicy? :) MMK mówi, że słowianie to
    inaczej niewolnicy a podobieństwo liter nie jest przypadkowe.
    I ja mu wierzę.

    : i większość Europy uczyła się demokracji od Greków.

    A kto nie uczył? Demokracja ponoć pochodzi z Grecji.

    : Choć Polakom to przychodzi znacznie później niż innym.

    Znacznie później. 2 konstytucja świata, szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie...

    : Tam pogarda sytych i bogatych - tu krezus Budzik

    Budzik jest krezusem? ;) [upał szkodzi?...]

    : U animki też wyczuwam lekki protekcjonizm
    : w stosunku do Greków, choć tu być może się mylę.

    Mylisz się ,,od połowy''. ;)

    : Na szczęście Polacy są świetni w naśladowaniu - "Co Francuz wymyśli, to
    : Polak pokocha" [Pan Tadeusz Mickiewicziusa].

    Ale Ostatni zajazd na Litwie mówi o wojnie Napoleona i Aleksandra
    a pisany był q pokrzepieniu serc i dusz w czasie zaborów...

    : Może tym razem uda nam się zmałpować od Greków mądrość narodową i myślenie
    : o własnych obywatelach, zamiast o "wskaźnikach" podobających się Europie?

    Dla mnie prezydentem jest Sygma -- tak długo, jak
    polskie sądy będą bredziły że 'wypukliny' do 'skolioza'. :)

    A że mam masę chorób (cukrzyca czeka w kolejce... matka
    ma, siostra ma, ojciec ma, ja mam trochę wysoki cukier...)
    raczej ludzie nie są dla mnie już tak groźni jak byli kiedyś. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'