  • Data: 2014-08-31 00:18:13
    Temat: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 sierpnia 2014 22:15:13 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > od pewnego czasu odnoszę wrażenie że pierdolisz. Pierdolić dawno temu >oznaczało
    opowiadanie bajek, zmyślanie itp.
    Akurat tu dobrze pisze. Projekt powinien być minimalny pod pozwolemnie- kilka kartek
    i niezbędne pieczatki. Człowiek który był u mni ekierbudem rysuje takie za 1500zł
    Jego "kierbudowanie" kosztowało mnie 1000 lub 1500zł nie pamiętam dokąłdnie.
    akceptował wszelkie moje propozycje zmian, przeliczał co trzeba było przeliczyć i
    stawiał pieczatki tam gdzie były potrzebne. A i odbiór miałem załatwiony w jeden
    dzień.