    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 31 Aug 2014 00:20:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 08:40:07 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Hmm. Dom to nie gotowanie obiadu i jednak projekt powinien byďż˝
    > przemy�lany a nie modyfikowany na kolanie w trakcie budowy.
    > Skoro p�ac� za to - to oczekuj�, �e na projekcie b�dzie >dok�adnie to,
    co potem postawiďż˝.
    Ja tam uważam wprost przeciwnie. Projekt powinien zawierać tylko naprawdę niezbędne
    informacje. Co mi tam po kilkusetstronicowym projekccie tzw "indywidualnym" gdzie
    nawet rodzaj kafelek i kolory ścian będa rozrysowane skoro w trakcie budowy pewne
    rzeczy i tak się modyfikuje a.
    My bardzo dużo zmienialiśmy w trakcie budowy, zresztą budowa domu to wbrew pozorom
    nieskomplikowana operacja imna każdą pierdółke papier niepotrzebny.
    Ktoś tam kiedyś pisał że dwa lata z żoną projektowali swój dom-zastanawiali sięnad
    układem pomieszczeń rozkładem gniazdek itp. można i tak ale wg mnie szkoda czasu.
    Były ściany w jeden wieczór z zoną roplanowaliśmy gdzie będa gniazdka i wyłączniki i
    robiłem instalacje. Itd. U mnie w pażdzierniku na działke wszedł geodeta i wytyczył
    budynek a w lipcu już mieszkalismy.
    Więc wg mnie: projekt minimum pod urzedników a reszta wychodzi "w praniu"