  • Data: 2014-12-05 12:24:26
    Temat: Re: Kocioł c.o. gaz- ustawienie temperatury
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    > Bardzo trafny wniosek. Ale ja nie miałem odwagi zakupić 13kW pieca
    > gazowego bo tak wychodziło z wyliczeń. Efekt... nawet przy -5*C, 24kW
    > kocioł mi taktuje. :( A miałem brać 20kW ale akurat nie było na stanie i
    > musiał bym czekać, a różnica w kwocie pomiędzy 20 a 24 to ze 200zł chyba
    > było i był od ręki. :)

    No właśnie różnica w cenie niewielka więc aż żal nie brać mocniejszego :-)
    Ale to nie jest tak że ta dodatkowa moc się nigdy nie przyda. Idzie
    sylwester i jak się zjedzie 15 osób i wszystkie zechcą się wykąpać o
    podobnej porze to kocioł z zasobnikiem po chwili zaczyna pracować jak
    przepływowy i wtedy te 20-25 kW się przydaje.

    Pozdrawiam
    Ergie