  • Data: 2018-01-20 10:46:32
    Temat: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/20/2018 10:25 AM, Mateusz Viste wrote:
    > A to swoją drogą, różne rzeczy można wymyślić. Z tym że to anegdotyczne
    > rozwiązanie o którym pisałem jest nieco bardziej profesjonalne, i
    > skrojone na większą skalę.

    Profesjonalizm tego rozwiązania jest przecietny, bo dzielisz się zyskiem
    z firmą i dodatkowo wymaga dośc stabilnego internetu o co wcale nie jest
    tak prosto "na zadupiach" gdzie często stoją domy. Dodatkowo ktoś musi
    mieć potrzebę wykorzystania tej mocy obliczeniowej kaloryfera,
    niekoniecznie jest to inwestycja na lata bo co chwile pojawiają się
    procesory wydajniejsze z mniejsza mocą cieplną i twój kaloryfer starzeje
    się w błyskawicznym tempie a więc i zyski topnieją tak szybko jak szybko
    rozwijają się procesory.

    > No i niezależne od kryptowalut które jutro
    > mogą być lub nie.

    Podobnie jak LPG. Już za chwile dowalą taką akcyzę że się przestanie
    oplacać. Dowalają tak od 14 lat jak mam samochody na LPG i ciagle to
    słyszę, od tych samych poważnych jasnowidzów rynkowych ;) Jak na razie
    jest tak że pomimo wahań kursów kryptowalut zysk jest kosmicznie wysoki
    i w dodatku jest to wręcz kwintesencja wolnego rynku: pieniadze od
    przygłupów wpadają do kieszenie spryciarzy. Kryptowaluty zawsze będa
    wymienialne na towary, choćby wirtualne i zawsze beda miec wartość. Na
    razie bankowcy po prostu są zszokowani że te narzędzia do generowania
    inflacji, przez setki lat udoskonalane, paru nerdów im wytraciło z reki
    i osmieszyło cale to puste towarzystwo garniturowych cwaniaków.

    PS. Enkoduje filmy na maszynie którą z premedytacją postawiłem w
    kotłowni. Czyli mogę powiedzieć że mam namiastkę grzania informacyjnego.