  • Data: 2014-10-23 00:54:23
    Temat: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 października 2014 00:20:57 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ale coś Ty się tak przyczepił do tych 100k? Czy to jest dla Ciebie jakiś
    > święty Graal?

    A Ty rozumiem pracujesz za darmo? :) Ja pracuje zeby zarabiac kase.
    Dlatego pytam raz jeszcze - znasz firme, ktora Ci tyle zaoferuje jako
    pracownikowi? No nie znasz. Dlatego nie piszcie mi tu bzdur o samospelnieniu
    i sciezce rozwoju bo jako pracownik ZAWSZE bede na gorszej pozycji pod
    wzgledem mozliwosci rozwoju i zarabiania kasy niz przedsiebiorca /
    moj pracodawca :)

    Znam jednego przedsiebiorce ktory zarabia do 1 mln pln / mc, znam kilku-nastu,
    a moze kilkudziesieciu ktorzy zarabiaja powyzej 100 tys pln / mc. Ale nie znam
    ani jednego pracownika ktory zarabia wiecej niz 10k pln :-) Wiec jak lepiej
    pracowac - jako pracownik czy wlasciciel firmy? :-) Pytanie retoryczne.

    > No ba! Nie tylko tę ale i kolejne! Bez kozery powiem pińćset! Bo komu by
    > się chciało robić za jakąś chujówkę typu 100k i to pewnie jeszcze
    > złotówek ;-)

    100k jest oczywiscie umowne - tak naprawde "sky is the limit" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.