eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-09-22 10:03:55
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na pewno osobę która na oględzinach samochodu podszywała się za rzeczoznawcę
    samochodowego nie mając do tego żadnych uprawnień uda mi się go ukarać personalnie.

    Co do osoby prowadzącej sprawę, która próbowała mnie oszukać nie wiem, ale jeżeli w
    świetle przepisów porozumienie było ofertą w rozumieniu KC to na pewno firma za to
    beknie.