eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-09-22 10:36:58
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w <9...@g...c
    om>, "Mateusz......"
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Wiem o tym bardzo dobrze i tak zostanie zrobione, dostanę nawet więcej niż
    proponowali. Przedtem chcę jednak uprzykrzyć życie osobom które chciały sobie dorobić
    na mojej szkodzie i przez nich marnuję czas i mam problemy. A tych rzeczy jest dość
    sporo.

    W sumie słuszne podejście, no ale każdy ma prawo do wycofania swojej oferty
    przed jej przyjęciem, nawet ubezpieczyciel.

    Mogłeś od razu złożyć pisemne oświadczenie, że przyjmujesz.