eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-24 11:25:10
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 23 Jul 2014 17:36:52 +0200, Ergie

    > Wszystkie trzy rozwiązania jednocześnie dadzą dobry efekt

    Wg mnie dodanie ocieplenia na dachu nic nie da. Sąsiad się budował parę lat
    temu akurat w czasie jak montowałem klimę narzekając na wysoką temp. na
    moim poddaszu użytkowym -- oczywiście polecałem mu odrazu zrobić klimę,
    żeby potem nie cierpiał. On nie zrobi, bo daje 40 cm waty na dachu i mu nie
    będzie klima potrzebna. Teraz ma ponad 30 stopni na poddaszu. :P

    --
    Pozdor Myjk