eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO › Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
  • Data: 2014-12-23 18:11:44
    Temat: Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wybitnym praktykiem nie jestem,ale piec mom.
    W tym samym domu mialem piec węglowy 25 kW,piec mialowy
    25 kW i -obecnie-piec na groszek też 25 kW.
    Instalacja stara,grzejniki żeliwne,piec w piwnicy chodzi
    tylko na grawitacji.
    W porównaniu do poprzednich ten jest przewymiarowany o
    ok 10 kW.Inna sprawa,że podczas wymiany pieca,zapomnialem
    zalożyć na dwóch grzejnikach zawory-teraz do wiosny muszę
    w dwóch pomieszczeniach piecem regulować temperaturę,bo
    zima ciepla.Klopot tylko z cieplą wodą...
    Groszku idzie mi teraz 2 10-litrowe wiaderka-nie ważylem.
    Opal kupuję luzem,podobno ma 26mJ. .Mam gdzie trzymać,i
    ladnie schnie.Paradoksalnie-przy wyższej temperaturze
    na piecu(dziś chodzi na 45st) opalu szloby chyba mniej
    -kociol tak nie zarasta sadzami.
    To chyba wszystko,jakby co to pytaj
    pozdro dolniak