  • 41. Data: 2005-05-23 22:14:49
    Temat: Re: hosting
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Witam,
    >
    > Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > [ciach]

    > Proszę nie karmić trolla i pieniacza.

    No tak.. dla was to wszystko pieniacze i trolle, i dlatego ten kraj tak
    wygląda. Może też lubisz na każdą bzdurę wystawiać kwitek z pieczęcią i
    wysyłać go do faxem, bo idiota po drugiej stronie w dobie internetu i
    podpisów elektronicznych uważa, że pieczątka którą byle firemka od
    pieczątek potrafi w pięć minut podrobić bardziej nadaje się do autoryzacji
    niż po prostu komunikacja głosowa (gdy osoby się znają) czy email...

    PS. Bobik - możesz sobie darować próby blokowania nntp dla moich hostów.

    --
    Krzysztof Antoń

  • 42. Data: 2005-05-23 22:40:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Antoń" <k...@W...unitron.lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieczątek potrafi w pięć minut podrobić bardziej nadaje się do autoryzacji
    > niż po prostu komunikacja głosowa (gdy osoby się znają) czy email...

    też nie lubię zbędnej biurokracji ale
    czytanie tego wątku skłania mnie do myśli, że to z tobą jest coś nie teges
    polecam herbatkę z melisy.

    Jak masz coś do faceta to idź do sądu albo napisz skargę do jednostki nadrzędnej,
    narazie jednak to on ma większe podstawy do sądowania się bo go publicznie obraziłeś.

  • 43. Data: 2005-05-23 22:43:36
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > Jak masz coś do faceta to idź do sądu albo napisz skargę do jednostki
    > nadrzędnej, narazie jednak to on ma większe podstawy do sądowania się bo
    > go publicznie obraziłeś.

    Na razie chcę zapytać publicznie - czy ma racje; skoro on mówi, że to co
    chciałem zrobić to dns spoofing przez telefon - chciałem aby ktoś inny niż
    Ja pokazał to temu gościowi... a jak na razie maciuszko i spółka
    przepuszaczają ataki na Mnie. Może to jakaś pozostałość po gazecie
    wybiórczej?

    --
    Krzysztof Antoń

  • 44. Data: 2005-05-23 22:54:48
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Antoń pisze:

    > No tak.. dla was to wszystko pieniacze i trolle,

    Niektórzy tak mają.

> [...]
    > pieczątek potrafi w pięć minut podrobić bardziej nadaje się do autoryzacji
    > niż po prostu komunikacja głosowa (gdy osoby się znają) czy email...

    Tu nie chodzi o to który z Was ma rację. Tylko o to, że przedstawiając swoje
    argumenty w taki sposób (zaczynając od obelg) nie wydajesz się szczególnie
    wiarygodny. Szczególnie, gdy Twój oponent zachowuje się kulturalnie.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 45. Data: 2005-05-24 00:16:03
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Neas wrote:

> [...]
    > swoje argumenty w taki sposób (zaczynając od obelg) nie wydajesz się
    > szczególnie wiarygodny. Szczególnie, gdy Twój oponent zachowuje się

    Niektórzy wolą niekompetentnych kulturalnych gości, niż ludzi co się znają
    na rzeczy - ale używają dosadnego języka!

    --
    Krzysztof Antoń

  • 46. Data: 2005-05-24 00:34:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Antoń pisze:

    > Niektórzy wolą niekompetentnych kulturalnych gości, niż ludzi co się znają
    > na rzeczy - ale używają dosadnego języka!

    Musisz się z tym pogodzić. Chcesz kogoś do czegoś przekonać czy sobie po
    prostu pobluzgać w usenecie?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 47. Data: 2005-05-24 00:44:37
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Neas wrote:

    > Musisz się z tym pogodzić. Chcesz kogoś do czegoś przekonać czy sobie po
    > prostu pobluzgać w usenecie?

    Nie jestem farbowanym lisem - nie zmienie stylu nagle - bo to byłoby zbyt
    podejrzane. W każdym razie, emocje rządziły mną wielkie jak pisałem teksty
    ale starałem się wnieść jak najwięcej treści - i tak właśnie jest...
    Niestety p. Maciuszko usiłuje tutaj pokazać mnie w złym świetle NIE ze
    względu na TREŚĆ tylko na formę... to taki kolejny gość jak ten od
    pieczątek :-) Ale taka jego natura - po co Przemka zmieniać - on i tak
    nigdy nie nauczy się czytać tekstów ze zrozumieniem.

    Krzysztof Antoń

  • 48. Data: 2005-05-24 08:54:16
    Temat: Re: hosting [ot]
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Krzysztof Antoń napisał(a):
    [ciach]
    > nigdy nie nauczy się czytać tekstów ze zrozumieniem.

    Najchętniej przytoczyłbym kilka epitetów, zadam jedynie - z ciekawości -
    pytanie: czy zawsze pisząc 'ja' 'mnie' 'mój' piszesz te wyrazy wielką
    literą?

    Odpowiedź może być na e-mail.

  • 49. Data: 2005-05-24 08:55:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > pieczątek :-) Ale taka jego natura - po co Przemka zmieniać - on i tak
    > nigdy nie nauczy się czytać tekstów ze zrozumieniem.

    w złym świetle to sie sam pokazałeś
    reprezentując zachowanie na poziome chama i dresa.

    Daj spokój przeproś powiedz że sie zapomniałeś i że pójdziesz
    drogą służbową aby wyjaśnić swoje wątpliwości co do kompetencji
    tamtego Pana.

    Na razie to straciłeś twarz.

  • 50. Data: 2005-05-24 10:19:06
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Krzysztof Antoń <k...@w...unitron.lublin.pl> wrote:

    > No tak.. dla was to wszystko pieniacze i trolle, i dlatego ten kraj tak
    > wygląda.

    Sugerujesz, że ta mizeria dookoła to wina użytkowników p.i.p.?? Oh my...

> [...]
    > pieczątek potrafi w pięć minut podrobić bardziej nadaje się do autoryzacji
    > niż po prostu komunikacja głosowa (gdy osoby się znają) czy email...

    A w którym centrum robiłeś swój kwalfikowany podpis?

    Ponc, MSPANC
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

    http://poncki.freebsd.pl/rekrutacja/