  • 11. Data: 2014-11-21 00:58:53
    Temat: Re: i wszystkim po-burakom poszło w pięty
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 21.11.2014 o 00:05, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Lolek, znów ci się nudzi? To poczytaj sobie:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1132079.html
    >
    > Zacznij od Switching Power Supplies A to Z - Sanjaya Maniktala - 503
    > strony nie licząc przedmowy i spisu treści.

    Romanie, coś takiego komuś, kto domaga się polskiego artykułu na
    Wikipedii na temat Gain-Bandwidth Product? Ja rozumiem, piątkowo, ale
    sam zaczynasz dokarmiać ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 12. Data: 2014-11-21 17:19:07
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 20.11.2014 18:50, platformowe głupki wrote:

    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? że niby jakie, jakie masz książki o
    > przetwornicach impulsowych? te co zalecał Roman M.?

    Nie, o przetwornicach akurat nie mam, bo nie zajmuje się tym na co
    dzień. Ostatnio popełniłem jedną z pomocą Romana, kilkunastu pdfów
    znalezionych w sieci i wiedzy, którą przyswoiłem jeszcze na studiach. No
    ale co to ma do sprzętu hi-end audio?
    Z Twojego ulubionego wydawnictwa mam np. taką książkę:
    http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?productID=188874
    1016 stron

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2014-11-21 21:02:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to wyjaśnijcie mi Panowie, czemu NIGDZIE, w ŻADNEJ książce ani pdfie
    nie jest opisana, wyjaśniona zasada działania i jakies obliczenia na
    temat przetwornic jak w zasilaczu PC - jeden tranzystor na wejściu i 10
    napięć na wyjściu?

  • 14. Data: 2014-11-22 10:20:39
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 21.11.2014 o 21:02, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > nie jest opisana, wyjaśniona zasada działania i jakies obliczenia na
    > temat przetwornic jak w zasilaczu PC - jeden tranzystor na wejściu i 10

    Jest taka książka w 2 tomach, "Sztuka elektroniki". Tam masz schemat
    zasilacza od PC.
    http://www.empik.com/sztuka-elektroniki-horowitz-pau
    l,280581,ksiazka-p?gclid=CKvK8vLwjcICFSIGwwodFL4Aqg

    Nie pamiętam teraz w którym tomie, chyba pierwszym.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 15. Data: 2014-11-22 10:51:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Friday, November 21, 2014, 9:02:18 PM, you wrote:

> [...]
    > nie jest opisana, wyjaśniona zasada działania i jakies obliczenia na
    > temat przetwornic jak w zasilaczu PC - jeden tranzystor na wejściu i 10

    I po co te kłamstwa?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=714
    5493#7145493

    Link do tego wątku był w wątku dotyczącym literatury.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-11-22 20:30:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, ale słaby ten pdf... sam przyznałeś, że nie ma opisów...

    czy Ktoś tu widział jakiś inny dobry opis przetwornic wielowyjściowych?