  • 11. Data: 2019-05-23 15:59:30
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: z <...@...pl>

    Za dużo myślisz, przypuszczasz, wymyślasz...
    Jesteś tu nowy? :-)

  • 12. Data: 2019-05-24 08:13:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-05-23 14:14, Filip454 wrote:
    > Innymi słowy - klasyka gatunku. Ale trzeba tworzyć medialną szopkę i
    > nagonkę na Samsunga, Apple, Google, czy kogokolwiek. To się w końcu
    > dobrze klika.

    To jest klasyka gatunku, tylko od drugiej strony. Apple od dawna walczy
    z nieautoryzowanymi "repair shopami" wszelkimi możliwymi środkami.
    Nagłaśnianie takich historii to pewnie kolejny z nich.
    Pooglądajcie sobie kanały Luisa Rossmana i iPad Rehabna YT.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2019-05-24 10:44:06
    Od: p...@g...com

    pufniecie nieoryginalnej baterii to raczej nie jest domena apple ... samsung wycofal
    2,5 miliona egzemplarzy Note 7 bo *oryginalna* bateria miala wade fabryczna ... tutaj
    jest zamiennik do tego wystawiony na 40C upal ... gdyby byla kasa do wyciagniecia
    prawnicy juz by dzialali a tu mamy wrzutke na yt i opowiesci w stylu *powiedziano nam
    ze to oryginal* ... slabe to

  • 14. Data: 2019-05-24 13:04:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 May 2019 01:44:06 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    wycofal 2,5 miliona egzemplarzy Note 7 bo *oryginalna* bateria miala wade fabryczna
    ... tutaj jest zamiennik do tego wystawiony na 40C upal ...

    A wiesz, że to zamiennik, bo...?

  • 15. Data: 2019-05-24 14:19:36
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 13:04, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 24 May 2019 01:44:06 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...c
    om>,

    wycofal 2,5 miliona egzemplarzy Note 7 bo *oryginalna* bateria miala wade fabryczna
    ... tutaj jest zamiennik do tego wystawiony na 40C upal ...

    > A wiesz, że to zamiennik, bo...?

    Nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu do oryginalnych baterii...

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 16. Data: 2019-05-24 14:20:20
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 14:19, Filip454 pisze:
> [...]
    om>,

    > Nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu do oryginalnych baterii...

    Oczywiście oprócz używanych.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 17. Data: 2019-05-25 00:01:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 May 2019 14:19:36 +0200, w <qc8ngq$tjq$2@dont-email.me>, Filip454
    <f...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    om>,

    wycofal 2,5 miliona egzemplarzy Note 7 bo *oryginalna* bateria miala wade fabryczna
    ... tutaj jest zamiennik do tego wystawiony na 40C upal ...

    > Nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu do oryginalnych baterii...

    Skąd wiesz, że w ogóle był w serwisie?

  • 18. Data: 2019-05-26 09:29:42
    Od: p...@g...com

    Bo rok temu o tym pisali ?
    https://www.msn.com/es-xl/noticias/ecuador/moment-ip
    hone-randomly-explodes-forcing-woman-to-flee/vp-BBQR
    NoZ

  • 19. Data: 2019-05-27 18:46:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

    To może też powinno wytrzymać wrzucenie do ogniska?
    W sumie dlaczego by nie?

  • 20. Data: 2019-05-27 18:48:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message
    > Jak się znam na sprzęcie to otwieram i sam wymieniam baterię, ale nie na
    > jakąś firmy krzak, tylko bardziej zaufaną.

    A jak wyszukujesz taką nieoryginalną bardziej zaufaną od
    nieoryginalnej mniej zaufanej?

    > Tak samo wymiana baterii na szrot za 10 zł z Alli to taki sposób na
    > samobójstwo ^^

    Czym się rózni bateria za 10zł z Alli od takiej samej baterii
    sprzedanej za 40zł przez pośrednika na Allegro co kupił
    100 baterii za 10zł, z dyskontem zapłacił za nie 9zł/sztuka?