  • 21. Data: 2019-05-27 18:58:31
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 18:46, Pszemol pisze:
    > To może też powinno wytrzymać wrzucenie do ogniska?
    > W sumie dlaczego by nie?

    N8, L1020, Z3 Compact, Tablet Galaxy S3 notorycznie używałem jako
    nawigację. Zdarzało się że smażyły się przez cały dzień na desce
    rozdzielczej samochodu w upały na parkingu.

    Jestem szczęściarzem? Czy to wynik nie używania do tego celu ajfona?

  • 22. Data: 2019-05-27 19:03:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > rozdzielczej samochodu w upały na parkingu.
    >
    > Jestem szczęściarzem? Czy to wynik nie używania do tego celu ajfona?

    Jesteś szczęściarzem.

  • 23. Data: 2019-05-28 01:53:58
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:48, Pszemol pisze:
    > A jak wyszukujesz taką nieoryginalną bardziej zaufaną od
    > nieoryginalnej mniej zaufanej?

    Są markowe zamienniki. Chociażby Green Cell, a nie jakąś "chińską"
    podróbkę z logo Apple.

    > Czym się rózni bateria za 10zł z Alli od takiej samej baterii
    > sprzedanej za 40zł przez pośrednika na Allegro co kupił
    > 100 baterii za 10zł, z dyskontem zapłacił za nie 9zł/sztuka?

    Jak kupujesz podróbkę oryginału to pewnie niczym.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 24. Data: 2019-05-28 01:54:44
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:58, z pisze:

> [...]
    > rozdzielczej samochodu w upały na parkingu.
    >
    > Jestem szczęściarzem? Czy to wynik nie używania do tego celu ajfona?

    Wynik tego, że po prostu miałeś w środku oryginalne baterie lub ich
    markowe zamienniki.

    Temat w sumie wyczerpany.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 25. Data: 2019-06-01 14:48:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > Są markowe zamienniki.
    > Chociażby Green Cell, a nie jakąś "chińską" podróbkę z logo Apple.

    Te, które ja kupowałem na eBay nie były "markowe"
    ale nie miały też logo Apple. Swoją drogą te wydłubane
    z iPhone, stare, też chyba nie miały logo Apple...
    Muszę sprawdzić jak znajdę jeszcze starą w szpargałowni.

    > Jak kupujesz podróbkę oryginału to pewnie niczym.

    No właśnie. A firma Green Cell ma fabrykę ogniw litowych?
    Swoje ogniwa ładuje? Czy kupuje je na Alibabie hurtem od chinczyka
    i tylko przykleja nalepkę?

  • 26. Data: 2019-06-01 14:59:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wynik tego, że po prostu miałeś w środku oryginalne baterie lub ich
    > markowe zamienniki.
    >
    > Temat w sumie wyczerpany.

    Twoja wiara w "oryginały" jest fascynująca swoją naiwnością.

  • 27. Data: 2019-06-01 16:05:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > No właśnie. A firma Green Cell ma fabrykę ogniw litowych?
    > Swoje ogniwa ładuje? Czy kupuje je na Alibabie hurtem od

    Wygląda mi jednak na to drugie, Filip... Zerknij tutaj:
    https://greencell.global/en/about

    Cała firma to 100+ osób. Czyli kupują gotowe baterie i ogniwa
    gdzieś, niewiadomo gdzie, i przyklejają swoje nalepki zielone
    i wsadzają w swoje opakowania. Uległeś iluzji "markowości" :-)

  • 28. Data: 2019-06-01 16:08:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 14:59, Pszemol pisze:
    > Twoja wiara w "oryginały" jest fascynująca swoją naiwnością.

    W ostatnim czasie, chyba tylko oryginalne ogniwa Samsunga wybuchały.
    Raczej nie widziałem częstych newsów o wybuchających oryginałach Apple.

    Wiadomo, że jak wystawisz oryginał na złe warunki, to też wybuchnie. To
    w końcu akumulator. Poza tym - oryginał też może wybuchnąć, ale to
    raczej marginalne przypadki.

    Z bateriami jest trochę jak z dyskami (ale w mniejszej częstotliwości).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 29. Data: 2019-06-01 16:23:33
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 14:48, Pszemol pisze:
    > No właśnie. A firma Green Cell ma fabrykę ogniw litowych?
    > Swoje ogniwa ładuje? Czy kupuje je na Alibabie hurtem od chinczyka
    > i tylko przykleja nalepkę?

    https://swiatbaterii.pl/98-baterie-do-iphone

    Baterie GC są też chińskiej produkcji. Zadzwonisz do nich, to Ci
    powiedzą. Tak przynajmniej mówili 2 lata temu.

    Zawsze można samemu sprawdzić parametry. Mają jeden plus - gwarancję
    wymiany, jeśli parametry się nie zgadzają.

    Myślę, że nie znajdziesz producenta, który produkuje własne ogniwa. W
    Polsce, kupienie naprawdę dobrych ogniw jest bardzo utrudnione.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 30. Data: 2019-06-01 16:27:46
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 16:05, Pszemol pisze:
    > Uległeś iluzji "markowości" :-)

    Po prostu wg ludzi na forach, baterie są bardzo dobre, a tata ma w swoim
    iP5S baterię tej firmy i z tego co mówi - trzyma o wiele lepiej niż
    oryginał, a trochę czasu już minęło.

    Też musiał wymienić baterię, ale po prostu szkoda mu było kasy na
    wymianę w autoryzowanym serwisie. Tym bardziej, że do starszych
    iPhone'ów, z pewnością nie włożą Ci oryginalnej, nowej baterii bo ich
    zwyczajnie już nie produkują.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]