  • 31. Data: 2019-06-01 16:32:32
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 16:05, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Wygląda mi jednak na to drugie, Filip... Zerknij tutaj:
    > https://greencell.global/en/about
    >
    > Cała firma to 100+ osób. Czyli kupują gotowe baterie i ogniwa
    > gdzieś, niewiadomo gdzie, i przyklejają swoje nalepki zielone
    > i wsadzają w swoje opakowania. Uległeś iluzji "markowości" :-)

    No i mów co chcesz - ale wydaje mi się, że lepiej kupić GC, czy jakiś
    inny, "markowy" zamiennik, niż na przykład coś takiego:

    https://allegro.pl/oferta/oryginalna-bateria-apple-i
    phone-6s-2019-rok-7768349996

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 32. Data: 2019-06-01 16:52:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 16:27, Filip454 pisze:

    > Po prostu wg ludzi na forach, baterie są bardzo dobre, a tata ma w swoim
    > iP5S baterię tej firmy i z tego co mówi - trzyma o wiele lepiej niż
    > oryginał, a trochę czasu już minęło.
    >
    > Też musiał wymienić baterię, ale po prostu szkoda mu było kasy na
    > wymianę w autoryzowanym serwisie. Tym bardziej, że do starszych
    > iPhone'ów, z pewnością nie włożą Ci oryginalnej, nowej baterii bo ich
    > zwyczajnie już nie produkują.

    Sam nie włozyłby do telefonu baterii tyklo musi to robić fachowiec?
    Dziwne :-(

    --
    animka

  • 33. Data: 2019-06-01 16:52:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

  • 34. Data: 2019-06-01 19:08:39
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 16:52, Animka pisze:

    > Sam nie włozyłby do telefonu baterii tyklo musi to robić fachowiec?
    > Dziwne :-(

    No niestety, nie każdy jest na tyle biegły w elektronice, żeby wymienić
    baterię, a poza tym chciał oryginał. Gdyby wymieniał sam, nie dostałby
    oryginału.

    Poza tym jednak mała poprawka: wymieniał jednak w autoryzowanym serwisie
    Macoach. Płacił wtedy jakieś 170 zł.

    Już teraz nie pamiętam, czy to papa miał tę nieoryginalną, czy jakiś mój
    kolega to wymieniał na GC.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 35. Data: 2019-06-01 19:09:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Sam nie włozyłby do telefonu baterii tyklo musi to robić fachowiec?
    > Dziwne :-(

    Gdyby potrafił, to włożyłby i mógłby wymienić baterię sam, bez żadnego
    problemu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 36. Data: 2019-06-01 20:37:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 14:59, Pszemol pisze:

    > Twoja wiara w "oryginały" jest fascynująca swoją naiwnością.

    Wiara wiarą ale oryginalna bateria w urządzeniu firmy x nie przeszkodzi
    w dochodzeniu np. odszkodowania w razie takiego wybuchu nie musi być na
    słońcu.
    A po wymianie na zamiennik w firmie kszak firma x umywa ręce.
    Można walczyć z firmą kszak ... ;-)

    PS. Właśnie sobie uświadomiłem że rejestrator Navitela który mam w
    samochodzie też ma baterię. Ciekawe czy wytrzyma 50 stopniowy upał ;-)

    PS. A może porozmawiamy dlaczego w tym rejestratorze wyświetlacz
    "skacze" jak jest powyżej 30 stopni?
    Znowu ktoś coś źle zaprojektował? ;-)
    Nawitel CMR300

  • 37. Data: 2019-06-01 22:06:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 19:08, Filip454 pisze:

> [...]
    > Macoach. Płacił wtedy jakieś 170 zł.
    >
    > Już teraz nie pamiętam, czy to papa miał tę nieoryginalną, czy jakiś mój

    Po czym się poznaje, że należałoby wymienić baterię?

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-06-01 22:09:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 19:09, Filip454 pisze:

    > Gdyby potrafił, to włożyłby i mógłby wymienić baterię sam, bez żadnego
    > problemu.

    2 razy ten sam post mi się wysłał. Nie wiem jakim cudem.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-06-01 22:09:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

  • 40. Data: 2019-06-01 22:17:07
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:06, Animka pisze:

    > Po czym się poznaje, że należałoby wymienić baterię?

    To pytanie to jest na serio?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]