  • 1. Data: 2015-11-22 23:17:05
    Temat: Trasa Lublin - Gdańsk
    Od: a...@a...pl

    Witam
    Ostatnio jak jechałem wpakowałęm się na korek na moście
    siekierkowskim ( 6 aut się stukneło) i ponad 4 godziny zajeło mi
    wydostanie się z kotła. Chciałbym najlepiej ominąć Waszawę ,
    Kołbiel mi nie straszna przyzwyczaiłem się. Jakieś typy gdzie i jak
    najlepiej?

    Pozdrawiam A

  • 2. Data: 2015-11-23 09:03:38
    Temat: Re: Trasa Lublin - Gdańsk
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydostanie się z kotła. Chciałbym najlepiej ominąć Waszawę ,
    > Kołbiel mi nie straszna przyzwyczaiłem się. Jakieś typy gdzie i jak

    Tak na szybko, to w Kołbieli na dk50 i trzymać się jej aż do Płońska. Dalej
    klasycznie DK7/S7
    Wariant drugi: DK12 na Radom, dalej S7 na Grójec i dalej DK50 do Płońska.
    Oba warianty można zmodyfikować: w Wiskitkach na A2 dalej A2 i A1
    (ewentualnie aby troche skrócić i dotankować się gdzieś poza autostradą
    można zjechać z A2 na DK70, w Łowiczu na DK92 i do wjazdu na A1 przed
    Kutnem.)

  • 3. Data: 2015-11-23 09:27:13
    Od: a...@a...pl

    Vlad The Ripper wrote:

> [...]
    autostradą
    > można zjechać z A2 na DK70, w Łowiczu na DK92 i do wjazdu na A1

    Dzięki istotnie DK50 ładnie omija się Warszawę z doświadczeń
    wynika że może się korkować trochę Gorze Kalwari bo w Kołbieli i
    tak odstać muszę swoje. Myślałem że od wschodniej strony Warszawy
    jest jakiś bezproblemowy przejazd ,ale jak wynika z mapy 50-tka
    bedzie chyba najlepsza. W tym roku też jeżdziłem przez Radom ale
    remont głownych skrzyżowań w Radomiu i przebudowa przed Warszawą
    niweczyły plany.

    Dzięki

  • 4. Data: 2015-11-23 09:31:06
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2015-11-22 23:17, a...@a...pl wrote:
> [...]
    > wydostanie się z kotła. Chciałbym najlepiej ominąć Waszawę ,
    > Kołbiel mi nie straszna przyzwyczaiłem się. Jakieś typy gdzie i jak

    Pewnie było to w czasie zamknięcia mostu Ł.

    Teraz jechałbym przez Warszawę.

    Najlepiej przez Józefów, Przewodową/Strzygłowską, Wał M., Most Ł,
    Wisłostradą

    RW

  • 5. Data: 2015-11-23 10:18:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > bedzie chyba najlepsza. W tym roku też jeżdziłem przez Radom ale
    > remont głownych skrzyżowań w Radomiu i przebudowa przed Warszawą

    Jak jedziesz osobówką, to możesz ominąć Kołbiel.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-11-23 18:02:11
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Nov 2015 09:27:13 +0100, a...@a...pl wrote:

    >Dzięki istotnie DK50 ładnie omija się Warszawę z doświadczeń
    >wynika że może się korkować trochę Gorze Kalwari bo w Kołbieli i
    >tak odstać muszę swoje.

    Grójec, Mszczonów i Wiskitki. Zwłaszcza to ostatnie miejsce jest
    korkogenne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2015-11-23 23:12:36
    Od: a...@a...pl

    yabba wrote:

    > Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    Kołbieli i
    Warszawy
    Warszawą

    > Jak jedziesz osobówką, to możesz ominąć Kołbiel.

    Tak wiem , kiedyś przy jakimś katakliźmie omijałem ale niepamietam
    już jak ( skręciłem gdzieś na zachód). Możesz podpowiedzieć ? jadę
    osobówką.

  • 8. Data: 2015-11-23 23:17:16
    Od: a...@a...pl

    Rafał Wiśniewski wrote:

    > Pewnie było to w czasie zamknięcia mostu Ł.
    >

    > Teraz jechałbym przez Warszawę.
    >
    > Najlepiej przez Józefów, Przewodową/Strzygłowską, Wał M., Most Ł,
    > Wisłostradą
    >
    > RW

    Tak to było podczas remontu spalonego mostu. Przez Józefów czyli
    zaraz za rondem w K skręcam w lewo (tak pod katem) przez jakieś
    dziury (lasy) wypadam na Wał Miedzyszyński , most Ł i dalej juz
    tak właśnie jeżdziłem dawnymi czasy.

  • 9. Data: 2015-11-24 08:48:15
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > bedzie chyba najlepsza. W tym roku też jeżdziłem przez Radom ale
    > remont głownych skrzyżowań w Radomiu i przebudowa przed Warszawą

    Radom już po remoncie z tego co mi wiadomo. Obie nitki wiaduktu nad torami
    na Żółkiewskiego otwarte (targeo potwierdza).

  • 10. Data: 2015-11-24 10:06:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >>

    > Tak wiem , kiedyś przy jakimś katakliźmie omijałem ale niepamietam
    > już jak ( skręciłem gdzieś na zachód). Możesz podpowiedzieć ? jadę

    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,21.5045564,52.0
    325345?l=b7ecec7be4d15fd5

    Jak przegapisz pierwszy zjazd z 17 w lewo, to możesz jeszcze skręcić w lewo
    za wiaduktem albo dalej przy takim nowym budynku z bali i krytym strzechą
    (Antoninek).

    Uważaj z prędkością, bo na tym objeździe czasem stoi Policja z radarem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba