  • 1. Data: 2017-07-17 13:50:46
    Temat: immo hyundai getz
    Od: Adam <a...@w...pl>

    pacjent: hyundai getz 1.1 2007r.

    choroba: immobilizer, trzeba kilka razy włączać i wyłączać stacyjkę,

    żeby się zapaliła lampka immobilizera i można było odpalić.

    Można to zewrzeć gdzieś na krótko, aby całkowicie wyłączyć immobilizer?

    Jakaś cewka przy stacyjce?

    Elektryk przez telefon mówił o jakichś emulatorach od kilkuset do 4tys. zł

    To ponad połowa wartości samochodu :)

  • 2. Data: 2017-07-17 16:44:55
    Temat: Re: immo hyundai getz
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-17 o 13:50, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Jakaś cewka przy stacyjce?
    >
    > Elektryk przez telefon mówił o jakichś emulatorach od kilkuset do 4tys. zł

    Często problem rozwiązuje przeczyszczenie i przesmarowanie kontaktem
    styków immobilizera które są koło stacyjki. Ale Hyundaia nie miałem
    więc spytaj na jakimś forum gdzie będą znawcy modelu i marki.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-07-17 21:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@w...pl ...

> [...]
    > immobilizer?
    >
    > Jakaś cewka przy stacyjce?
    >
    > Elektryk przez telefon mówił o jakichś emulatorach od kilkuset do

    http://allegro.pl/hyundai-getz-1-1-02-05-petla-immob
    ilizera-
    i6823030342.html
    http://allegro.pl/i6823030342.html

    ?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 4. Data: 2017-07-17 22:23:36
    Od: "nom" <n...@g...com>

    .pl...

    pacjent: hyundai getz 1.1 2007r.

    choroba: immobilizer, trzeba kilka razy włączać i wyłączać stacyjkę,

    żeby się zapaliła lampka immobilizera i można było odpalić.
    _

    Nie znam Hundaja, ale w Fabii dostałem PIN do immo, który odpowiednio
    wpisując wyłącza immo na jakiś czas (np. serwisu w ASO) albo awarii immo.
    Wszystko ładnie opisano w instrukcji obsługi. :-)

  • 5. Data: 2017-07-19 04:54:35
    Od: SnCu <t...@e...ca>

> [...]
    >
    > Jakaś cewka przy stacyjce?
    >
    > Elektryk przez telefon mówił o jakichś emulatorach od kilkuset do 4tys. zł

    Elektryk to niech sobie emulator mózgu kupi. Immobilizer to jest tylko
    procedura w komputerze silnika. Przypuszczalnie jest dostępny soft bez
    immo dla danego modelu.