  • 11. Data: 2017-02-22 16:30:01
    Temat: Re: inny rozmiar opon w praktyce
    Od: "OloT" <t...@t...pl>

    Użytkownik "zhbick" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:58abfdd7$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kalkulator pokazuje, że mogę zamienić oryginalne 155/80 R13 na 165/70 R13
    > ale czy w praktyce da się to sensownie zrobić przy takiej wąskiej feldze?

    W instrukcji obsługi Hyundai Pony z 1990 r. pisze :
    opony standard 155/80 R 13
    na zyczenie 175/70 R 13

  • 12. Data: 2017-02-22 20:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --W kazdym badz razie zadna wladza tego nie sprawdza.
    >
    > a TU moze sie czepnac ? jest to podstawa do odmowy wyplaty z AC ?

    Sprawdz co masz wpisane w umowie Ac.
    IMO nie sadze - jeżeli nie ma wpisanego explicite, to wchodziłoby w rachube
    udowodnienie, ze na innym rozmiarze auto jechało gorze.
    A jak udowodnic coś tak nie udowadnialnego...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 13. Data: 2017-02-23 09:28:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-22 o 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    > udowodnienie, ze na innym rozmiarze auto jechało gorze.
    > A jak udowodnic coś tak nie udowadnialnego...?

    Nie wystarczy niezgodność z homologacją? To łatwo udowodnić.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-02-23 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Nie wystarczy niezgodność z homologacją? To łatwo udowodnić.

    A o czym miałoby to swiadczyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 15. Data: 2017-02-23 12:03:48
    Od: p...@g...com

    --Nie wystarczy niezgodność z homologacją? To łatwo udowodnić.

    przydalaby sie opinia experta ... czy jest na grupie agent ew. likwidator ?

    P.

  • 16. Data: 2017-02-23 12:05:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-23 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > A o czym miałoby to swiadczyc?

    Np o niezgodności z umową AC, bo w którymś punkcie, być może
    niebezpośrednio, wymagają homologacji pojazdu. Np. jakieś zdanie "pojazd
    spełniający warunki dopuszczenia do ruchu" itp

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-03-07 11:05:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > wymagają homologacji pojazdu

    Parę dni temu byłem świadkiem, jak w Norauto odmówiono klientowi
    założenia innej opony, niż zalecana przez producenta. Powiedzieli
    klientowi, że w razie czego ubezpieczyciel znajdzie powód, żeby nie
    zapłacić, a i im się dostanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa