  • 1. Data: 2010-08-12 09:30:49
    Temat: jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
    ktoredy jechac. Google maps sugeruje trase przez Berlin, Viamichelin
    przez Zielona Gore i Gorzow, a niektorzy znajomi przez Poznan i
    Szczecinek. Bedziemy startowac w sobote ok 4-5 rano i jechac z malym
    dzieckiem. Jakies sugestie?

  • 2. Data: 2010-08-12 10:26:14
    Temat: Re: jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
    A czemu nie przez Moskwe?

    :)

  • 3. Data: 2010-08-12 10:37:57
    Od: Pablo <p...@g...com>

    On 12 Sie, 10:26, wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:
    > Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
    > A czemu nie przez Moskwe?

    To już trzeba zapytać "tfurców" google maps. Pewnie dlatego, że wg
    wyliczeń jest to najszybsza trasa...

  • 4. Data: 2010-08-12 10:41:56
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > To już trzeba zapytać "tfurców" google maps. Pewnie dlatego, że wg
    > wyliczeń jest to najszybsza trasa...

    Targoe mowi:
    Na poznan, Walcz, Starogard..prosciej sie nie da?

  • 5. Data: 2010-08-12 10:42:29
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > To już trzeba zapytać "tfurców" google maps. Pewnie dlatego, że wg
    > wyliczeń jest to najszybsza trasa...

    Targoe mowi:
    Na poznan, Walcz, Bialogard..prosciej sie nie da?

  • 6. Data: 2010-08-12 10:59:24
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Pablo rzecze:
    > Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
    > ktoredy jechac. Google maps sugeruje trase przez Berlin, Viamichelin

    Targeo.pl proponuje normalnie prosto przez Żmigród, Leszno,
    Szamotuły, Wałcz i Czaplinek i ja bym tak jechał :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-08-12 17:31:41
    Od: Ramok <c...@c...com>

    On 12.08.2010 09:30, Pablo napisał(a)/has written:
    > Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
    > ktoredy jechac.
    Poszukaj postów ludzi pytających o trasę np. z Katowic: było kilka
    takich zapytań, a od Wrocławia zalecane trasy będą się pokrywać. OIDP
    przeważały dwie: przez Zieloną Górę lub przez Niemcy. Argumentację sobie
    doczytaj.

    Szerokiej drogi!
    /Ramok

  • 8. Data: 2010-08-12 21:03:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 10:26:14 +0200, wchpikus wrote:
    >Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
    >A czemu nie przez Moskwe?

    Bo przez Berlin lepsze drogi :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-08-12 21:05:44
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 10:26, wchpikus pisze:
    > Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
    > A czemu nie przez Moskwe?
    >
    > :)

    poczytaj co sie dzieje teraz w Moskwie :)