  • 1. Data: 2019-01-01 22:01:33
    Temat: jak powiązać auto z nr tel?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    o wszechwiedząca i kreatywna. Dobry pomysł potrzebny.

    Fake naklejka na auto z nazwą fake firmy murarz dekarz akrobata?
    Płyta stalowa grawerowana na siedzeniu?

    Czy w jakiejś bazie można się gdzieś zarejstrować i powiązać nr rej z
    nr telefonu? Tak żeby maksymalnie przyśpoieszyć kontakt np straży
    miejskiej, policji z właścicielem.

    np sytuacja zjarał się samochód obok i przysmażył mój.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-01-01 22:08:32
    Temat: Re: jak powiązać auto z nr tel?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 22:01, PiteR pisze:
> [...]
    > miejskiej, policji z właścicielem.
    >
    > np sytuacja zjarał się samochód obok i przysmażył mój.

    Jak się zjarał to mógł znaki dymne dawać z informacją
    o numerze telefonu.

  • 3. Data: 2019-01-01 22:25:37
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    PiteR pisze:
> [...]
    > miejskiej, policji z właścicielem.
    >
    > np sytuacja zjarał się samochód obok i przysmażył mój.

    Ale po kiego tak. Jak policja będzie chciała, to błyskawicznie ustali
    komórkę właściciela - sprawdzone. Jak im się nie będzie chciało, to
    żadna tabliczka i tak nie pomoże.
    Jak chcesz swój tak zabezpieczyć, to zostaw wizytówkę na podszybiu. Ja
    tak czasami robię jak spodziewam się, że mogę przeszkadzać.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2019-01-02 00:08:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Irek.N. pisze tak:

    > Ale po kiego tak. Jak policja będzie chciała, to błyskawicznie
    > ustali komórkę właściciela - sprawdzone.

    Tacy dobrzy są? No to jestem dumny z nich :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2019-01-02 02:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Jan 2019 23:08:24 GMT, PiteR napisał(a):

    > Tacy dobrzy są? No to jestem dumny z nich :)

    Cos mi chodzi po glowie, ze w cepiku jest kontaktowy nr telefonu.

    A przy obowiazku rejestracji nr ustalic telefon po peselu tez zadna
    sztuka ... chyba, ze ktos ma 5 zarejestrowanych, albo auto z leasingu,
    albo na babcie ...

    J.

  • 6. Data: 2019-01-02 19:55:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-02 o 02:06, J.F. pisze:

    > Cos mi chodzi po glowie, ze w cepiku jest kontaktowy nr telefonu.

    Może nie tyle w Cepiku co w programie ze stacji diagnostycznej (ja
    dostaję sms o nastepnym badaniu).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 7. Data: 2019-01-02 22:43:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Cos mi chodzi po glowie, ze w cepiku jest kontaktowy nr telefonu.

    o to byłoby dobre.

    > A przy obowiazku rejestracji nr ustalic telefon po peselu tez
    > zadna sztuka ... chyba, ze ktos ma 5 zarejestrowanych, albo auto z
    > leasingu, albo na babcie ...

    Tylko, że mam chyba 7 zarejestrowanych a polski nr to raz noszę,
    raz zapomne, bateria rozładowana non stop itp

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-01-05 13:23:55
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.01.2019 o 02:06, J.F. pisze:

    > A przy obowiazku rejestracji nr ustalic telefon po peselu tez zadna
    > sztuka ... chyba, ze ktos ma 5 zarejestrowanych, albo auto z leasingu,
    > albo na babcie ...

    Albo telefon wyłącznie służbowy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2019-01-05 13:25:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.01.2019 o 19:55, LordBluzg(R) pisze:

    > Może nie tyle w Cepiku co w programie ze stacji diagnostycznej (ja
    > dostaję sms o nastepnym badaniu).

    No ale w twoim przypadku to stacja diagnostyczna pozyskała i przetwarza
    twój nr tel. Więc policja nie ma bezpośredniego dostępu.

    Pozdr,