  • 1. Data: 2019-01-02 11:33:34
    Temat: zasilanie pilota
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Po rozkręceniu pilota do centralnego zamka w celu wymiany baterii
    zauważyłem, że w koszyku siedzą upchnięte 2 sztuki CR2016. Z racji tego, że
    pilot nosi ślady wcześniejszej rozbiórki zastanawiam się, czy faktycznie
    wymaga on 6V do poprawnej pracy, czy może była to jakaś rzeźba w gównie
    wynikająca z braku jednego ogniwa CR2032 i polegająca na włożeniu tam 1
    sprawnej pastylki 2016 i drugiej rozładowanej jako wypełniacz. Centralka do
    centralnego zamka nieznanego typu, polskiej produkcji, zakładana zeszłej
    jesieni rzekomo jako nowa, w miejsce zakładanego niegdyś autoalarmu. Pilot
    już po trzech miesiącach odmówił współpracy (diodka na nim się świeciła
    podczas wciskania przycisku, ale przestał otwierać/zamykać).

    Jak myślicie - czy taki pilot faktycznie może wymagać aż 6V do działania?
    Mogę rzecz jasna kupić 1x CR2032 plus 2x CR2016 bo koszt mały, ale czuję
    bezsens takiego działania w przypadku, gdyby ktoś z Was potrafił
    odpowiedzieć na powyższe pytanie. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

  • 2. Data: 2019-01-02 12:06:31
    Temat: Re: zasilanie pilota
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 11:33, zhbick pisze:
> [...]
    > mały, ale czuję bezsens takiego działania w przypadku, gdyby ktoś z Was
    > potrafił odpowiedzieć na powyższe pytanie. Wszystkiego najlepszego w

    A czy tego po prostu nie ma w instrukcji obsługi samochodu?
    T.

  • 3. Data: 2019-01-02 12:52:02
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 4. Data: 2019-01-02 13:01:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, January 2, 2019 at 11:33:36 AM UTC+1, zhbick wrote:
    >czy faktycznie wymaga on 6V do poprawnej pracy,

    trudno powiedziec, np. piloty do bramy ktore mam sa na 12V ( jedna bateria A23 23A
    MN21 L1028 V23GA )

  • 5. Data: 2019-01-02 15:38:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 12:52, Kris pisze:

    > "Centralka do centralnego zamka nieznanego typu, polskiej produkcji, zakładana
    zeszłej jesieni rzekomo jako nowa, w miejsce zakładanego niegdyś autoalarmu"

    No to problem. Nie da się w żaden sposób zidentyfikować? Czasem zdjęcie
    pilota może pomóc...
    T.

  • 6. Data: 2019-01-02 15:56:54
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    https://zapodaj.net/a500e572ebd9e.png.html

  • 7. Data: 2019-01-02 16:30:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, January 2, 2019 at 3:56:57 PM UTC+1, zhbick wrote:

    > https://zapodaj.net/a500e572ebd9e.png.html

    hmmm, przeciec jest producent/dystrybutor i model...

    wg https://www.proxima.pl/wp-content/uploads/2017/12/In
    strukcja-MINI-MINI-ONE-MOCNY-BANAN-PODKOWA-KLAPKA-WY
    %C5%81%C4%84CZNIK-KWADRAT-SOPEL-TR%C3%93JK%C4%84T-1.
    pdf

    CR2032 3V

  • 8. Data: 2019-01-02 16:47:33
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > hmmm, przeciec jest producent/dystrybutor i model...

    Kurcze, faktycznie. Zidiociałem na starość... Dziękuję najuprzejmiej!

  • 9. Data: 2019-01-02 23:30:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:

> [...]
    > jakaś rzeźba w gównie wynikająca z braku jednego ogniwa CR2032 i
    > polegająca na włożeniu tam 1 sprawnej pastylki 2016 i drugiej

    Ale kolo. Pomysłowy Dobromir. Może 50gr pasowałoby lepiej.
    Jakby wsadził dwie 2016 to zasieg miałby 2 x większy ;)

    Dobrze, że nie spalił pilota (a może spalił i pobiera teraz 50 mA
    w czuwaniu a 500 mA w nadawaniu)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2019-01-03 12:11:40
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Ale kolo. Pomysłowy Dobromir. Może 50gr pasowałoby lepiej.
    > Jakby wsadził dwie 2016 to zasieg miałby 2 x większy ;)

    Ale tu już rosną koszty ;-)

    > Dobrze, że nie spalił pilota (a może spalił i pobiera teraz 50 mA
    > w czuwaniu a 500 mA w nadawaniu)

    Kuźwa, już nie wiem, co o tym myśleć: rozebrałem drugiego pilota i tam też
    siedzi 2x CR2016 - ale dla odmiany na śrubkach brak zadrapań od
    śrubokręta...