  • 41. Data: 2019-01-07 06:25:06
    Temat: Re: jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-06, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nic nie rób tylko kupuj gotowca:
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=wii%20softmod
    >
    > Pierwsza z linka ma wszystko co niezbędne go grania w te fajne gry.

    No ale ja mam wii i nie chce kupowac nastepnego :) Na tym nie będzie
    chodziło z jakiejs używanej płyty?

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2019-01-07 16:05:55
    Od: ń <k...@t...sie>

    Różni się od up-scalingu do 3840x2016 robionego z byle g... przez dowolny dobry
    telewizor 4k UHD?

    -----
    > opisuje on technologię umożliwiającą uruchomienie gier tworzonych z niższą natywną
    rozdzielczością bez konieczności ingerencji w
    > kod.
    < Dodatkowo technologia ma zapewniać wysoką, jakość obrazu

  • 43. Data: 2019-01-07 20:30:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 07/01/2019 06:25, Marcin Debowski wrote:
    > No ale ja mam wii i nie chce kupowac nastepnego :) Na tym nie będzie
    > chodziło z jakiejs używanej płyty?

    Oczywiście. Potrzebujesz wii, sensorbar, wiimote, nunchuck. I tyle.

  • 44. Data: 2019-01-08 09:43:54
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-07 o 16:05, ń pisze:
    > Różni się od up-scalingu do 3840x2016 robionego z byle g... przez
    > dowolny dobry telewizor 4k UHD?

    A masz PS5 żeby przetestować albo dostęp do patentu i laboratiorium SONY?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein