  • 11. Data: 2018-12-25 20:20:04
    Temat: Re: jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 25/12/2018 07:00, Marcin Debowski wrote:
    > To jeszcze gtx-1050/2GB

    Chyba w tej samej cenie radeony będą jednak wydajniejsze. Osobiście
    grałem w W3 na 1050 i bardzo sobie chwalę wydajność, wiec na rx4xx
    powinno być jeszcze lepiej i taniej.

    A 1050 nijak nie chcą spadać z ceny, nawet używane. Diabli wiedzą czemu.
    Używam już chyba tylko z powodu NVENC...

  • 12. Data: 2018-12-26 08:26:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-25, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > A 1050 nijak nie chcą spadać z ceny, nawet używane. Diabli wiedzą czemu.
    > Używam już chyba tylko z powodu NVENC...

    Może Nvidia wymusza wyższe ceny i ma wystarczającą renomę aby pociągnąć
    za sobą część rynku. Sam NVENC to chyba mało kto używa w segmencie gier,
    a z kolei dla obróbki multimedialnej to bardziej królują 106/7/80/ti o
    dużo wyższych cenach, a i sam segment jest chyba stosunkowo (w
    porównaniu z grami) mały? Coś jak AMD vs Intel.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-12-26 10:40:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 26/12/2018 08:26, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > dużo wyższych cenach, a i sam segment jest chyba stosunkowo (w
    > porównaniu z grami) mały? Coś jak AMD vs Intel.

    NVENC to ja do domowego użytku stosuje. Niestety Magix potrafi używać
    albo NVENC albo QuickSync. Oba do dupy, ale NVENC jakby mniej. Nie widzę
    w Magix jakiegoś wsparcia dla innych kawałków hardware.

  • 14. Data: 2018-12-27 03:40:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-26, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > NVENC to ja do domowego użytku stosuje. Niestety Magix potrafi używać
    > albo NVENC albo QuickSync. Oba do dupy, ale NVENC jakby mniej. Nie widzę
    > w Magix jakiegoś wsparcia dla innych kawałków hardware.

    Masz na myśli to co jest zdefiniowane w profilach jako Magix NVENC/AAC
    (używam z Vegas Movie Studio)?. Faktycznie nic ciekawego, a jeszcze mi
    się często sypało. Ale też ktoś mi kiedyś wytłumaczył, że żaden
    sprzętowy encoder nie ma sensu do kompresji wysokiej jakości bo siłą
    rzeczy ma ograniczenia programowe.

    W tym momencie jedyne do czego NVENC rozwazam to przetwarzanie wsadowe
    oryginałów z blureya/DVD, bo mam tego kilkanaście terabajtów, a
    achciałbym mieć też wersje o niższym br i nadal akceptowalnej jakości.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2018-12-27 08:45:06
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-24 o 13:23, RadoslawF pisze:

    > Człowiek pyta o samochód ale zawsze jakiś inteligentny inaczej
    > zaproponuje rower.

    Bo konsola wyjdzie go tyle co sama grafika, a reszta kompa świeża też
    nie jest więc lepiej wydać na PS4 niż ładować w skarbonkę PC.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 16. Data: 2018-12-27 09:04:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-27, Chris <x...@x...com> wrote:

    > Bo konsola wyjdzie go tyle co sama grafika, a reszta kompa świeża też
    > nie jest więc lepiej wydać na PS4 niż ładować w skarbonkę PC.

    Z ps4 to bym się wstrzymał, bo pewnie w ciągu roku-1.5 wyjdzie piątka i
    inwestycja może się okazać dość mało perspektywiczna.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-12-27 09:16:49
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-27 o 09:04, Marcin Debowski pisze:

    > Z ps4 to bym się wstrzymał, bo pewnie w ciągu roku-1.5 wyjdzie piątka i
    > inwestycja może się okazać dość mało perspektywiczna.

    Spokojnie jeszcze polata się na PS4, PS5 ma być po prostu mocną PS4 z
    kompatybilnością wsteczną.
    Poza tym mówimy o Wieśku 3 a ten ciągnie spokojnie na starej PS4, wiem
    bo mam Wieśka 3 na PS4 oraz na PC i jedyną platformą na której w niego
    gram jest PS4.
    Wczoraj kupiłem sobie też Diablo 3 na PS4 choć na PC grałem od premiery
    to obecnie wiolę posiedzieć na konsoli przed dużym TV niż patrzeć w
    ekran monitora.
    Jedyne gry których nie odpuszczę na PC to FPS bo jakoś gra w
    Battelfielda na padzie mi nie podchodzi.

  • 18. Data: 2018-12-27 10:05:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-27, Chris <x...@x...com> wrote:

    > Spokojnie jeszcze polata się na PS4, PS5 ma być po prostu mocną PS4 z
    > kompatybilnością wsteczną.

    To nie jest jeszcze w żaden sposób potwierdzone.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-12-27 10:16:56
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-27 o 10:05, Marcin Debowski pisze:

    > To nie jest jeszcze w żaden sposób potwierdzone.

    Nie jest, ale architektura konsoli zostaje ta sama, to nie przejście z
    architektury CELL na PC gdzie nowe podzespoły są po prostu szybsze i
    dodawane są nowe funkcje np. w grafikach ale główne źródło jest to samo.
    Na 99% będzie wsteczna bo inaczej strzelili by sobie w kolano.

  • 20. Data: 2018-12-27 10:29:33
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.12.2018 o 10:01, Chris pisze:

    > PS4 używane lub nowe za 899 zł i masz całą platformę do grania.

    1. czy do konsoli ps4 da się podłączyć myszkę i czy jest ona "normalnie"
    widziana przez gry, takie właśnie jak wiedźmin 3? Nie nauczę sie w tego
    typu gry grać na padzie. za stary jestem
    2. Czy wiedzmina 3 kupie na ps4 na steamie za 49zł?
    Do tego wiedzmina raczej konsoli nie kupię, przede wszystkim dla tego,
    ze zamierzałem wydać 300zł, nie okolice 900. ale zastanawiałem się nad
    konsolą i grami które wymuszają ruch. celowałem w najstarsze wii, bo
    słyszałem dobre opinie o "czyjnikach" ruchu.
    3. jak w ps4 są realizowane czujniki ruchu? Jak w praktyce działają ( z
    rzutnikiem). W PS1 i ps2, pistolet na CRT działa perfekcyjnie. na
    ekranie widzisz ruchy celownika wywołane swoim oddechem.
    ToMasz