  • 31. Data: 2014-02-23 15:22:36
    Temat: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lecrck$ekm$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

    > Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz miał
    > kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :) A co
    > do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego nie
    > przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do grania
    > :P A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci starsze od
    > Ciebie ;D

    To skoro jesteś taki wiekowy facet to czemu handryczysz się słownie
    w Internecie jak gimnazjalista.
    Człowiek rozumny mniej mówi, nawet jak ma rację. Nie musi nikomu nic
    udowadniać.
    Rację wykazać musi "gówniarz" w sensie umysłowym.

    ZZ

  • 32. Data: 2014-02-23 16:05:51
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-22 23:43, BQB pisze:

    > Ja do obudowy zaglądam kilka razy na miesiąc, a te filtry to czyszczę
    > raz w tygodniu, bo brudne takie, że nie ma ruchu powietrza, ale za to
    > czysto w środku.
    No właśnie o tym napisałem, potrzebna? to taka jest.
    Zastanawia mnie natomiast co w niej dobrego, żeby filtry czyścić raz w
    tygodniu?
    Kiedy się się zastanawiałem na filtrem jakimś, chciałem HEPa dociąć z
    odkurzacza :) właśnie żeby tam raz na kwartał czy przez te kilka
    miesięcy nie musieć zaglądać tylko raz na rok. A ty mi piszesz, że
    czyścisz je raz w tygodniu. To ja już wole obudowę bez zasiłki za 50 -
    100 pln, którą sobie otworze nie częściej niż raz na kwartał i
    odkurzaczem w 3 minuty powyciągam to co się nazbiera ewentualnie.

  • 33. Data: 2014-02-23 17:31:10
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "ZZZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Ciebie ;D
    >

    >To skoro jesteś taki wiekowy facet to czemu handryczysz się słownie

    Bo lubię, tak dla sportu :)

    >Człowiek rozumny mniej mówi, nawet jak ma rację. Nie musi nikomu nic
    >udowadniać.
    >Rację wykazać musi "gówniarz" w sensie umysłowym.

    I nie potrzebuję Twoich pouczeń :P

  • 34. Data: 2014-02-23 17:42:19
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 23/02/2014 13:00, Santana wrote:

    > Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz
    > miał kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :)

    Przy rozbudowach czy też składaniu nowych kompów zawsze testuję je jakiś
    czas także mam okazję. Sam mam konfig adekwatny do potrzeb (Q9300 na MB
    z LPT - potrzebuję do pracy), choć grafikę świadomie ze względów
    ekonomicznych mam słabą. Do grania nadaje się conajwyżej w CMR2 co
    czasem robię - jest jeszcze kilku dinozaurów co grają w to w sieci np.
    nudząc się w serwerowni. ;D

    > A co do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego
    > nie przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do
    > grania :P

    Jakbym miał przeznaczyć pokój tylko na jakąś rozrywkę (cokolwiek by to
    nie było) to na pewno nie na granie w gry komputerowe. Tym bardziej, że
    gram rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby
    to mam duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego
    znakomicie. :D

    > A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci
    > starsze od Ciebie ;D

    Good4U. ;D
    Emeryt? To tłumaczy skąd masz tyle czasu na granie, że aż potrzebę
    osobnego pokoju. ;D

    > A tu się zgadzam :) Komp do grania mieszka od około 10 lat w Chieftec'u
    > Big Tower. Straciłem rachubę ile konfiguracji już w nim było a dalej
    > solidny jak ruski czołg. A jaka wygoda z kółkami, zwłaszcza przy jego
    > ciężarze.

    Kiedyś planowałem upchać Amigę do takiego, ale pjawiły się obudowy Elbox.

    > Drugi komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna
    > jak Chieftec ale spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

    :D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 35. Data: 2014-02-23 18:33:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby to mam
    > duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego

    Albo akwaria albo siłka - nie oba na raz bo potem będzie to:
    https://www.youtube.com/watch?v=bp-csPmTDOM

  • 36. Data: 2014-02-23 18:41:23
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby to mam
    >duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego

    IMHO to akwarium doskonale pasuje do salonu :) Tylko musi być duże :)

  • 37. Data: 2014-02-23 19:12:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 23/02/2014 11:32, saskatchewan wrote:

    > Cooler Master NSE-400-KKN1
    > Przewiewna ,cicha (2 wentylatory 12 cm)
    > Na przednim panelu 2 usb 3.0 i 2 usb 2.0
    > Cena 200zł (morele)

    Jakby jeszcze miała montaż dysków z boku albo choć możliwość wyjęcia
    kosza to byłaby "miodna", a tak jak dla mnie duży minus. No ale autor
    nic o tym nie pisał także... IMO to dobry wybór.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 38. Data: 2014-02-23 19:42:02
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    Witam.
    Pozdrawiam.
    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

[...]
    Ma montaż 2 dysków 2,5 cala z boku .
    Chodzi o miejsce przy prawej ściance
    poza wnęką właściwą na dyski.
    Montaż beznarzędziowy.

  • 39. Data: 2014-02-23 20:11:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:44:00 +0100, Jawi napisał(a):

    > he he he
    > Masz rację, warto dać za obudowę 200% - 1000% więcej.
    > Ale trzeba mieć dla niej albo zastosowanie, (jak będę np przenosił kompa
    > często to może i taką kupie. Ale wtedy zastanowię się nad lapkiem ;),
    > albo nadmiar kasy i dla własnego poprawiania kupuje sobie taką, albo w
    > wyniku snobizmu (najczęściej).
    > Ale dla kompa biurkowego, domowego, ta ja nie widzę jakoś przekonania do
    > takiego wydatku. Czasami się wydaje więcej bo ładna, ale żeby aż tyle
    > więcej, tym bardzie że "ładność" przemija ;)

    To, że Ty nie widzisz nie znaczy, że dla innej osoby nie ma to sensu. Skądś
    się przecież popularność iMaców bierze, a często powtarzanym argumentem
    jest, że ,,one są takie śliczne". ;)

    Wybierając dla siebie swego czasu obudowę (po tym, jak użytkowałem Chieftec
    Dragon DX-01B-D-U) kryteria były następujące:
    - porządne wykonanie, ścianki z grubej blachy
    - brak ostrych krawędzi wewnątrz, przez które człowiek po montażu klamotów
    krwawi niczym zarzynane prosię
    - montaż dysków w poprzek obudowy tak, by mieć do nich w razie potrzeby
    wygodny dostęp, bez konieczności demontażu czegokolwiek z płyty głównej (w
    Dragonie niestety wyciągnięcie kosza z dyskami wiązało się z koniecznością
    ściągania radiatora z procesora)
    - miejsce przynajmniej na 6 dysków 3,5", do tego 2/3 zatoki 5,25"
    - miejsce na wenylator do chłodzenia dysków (komp działa 24/7/365), a na
    tylnej ściance na 12" wiatrak wyciągający powietrze z obudowy

    Padło na Chieftec Bravo LBX-01B-B-B, z której jestem bardzo zadowolony.
    Masywna, stabilna, zamknięcie na kluczyk skutecznie odcina zapędy pędractwa
    znajomych, do bawienia się przyciskami, montaż wszystkich podzespołów
    bezproblemowy, łatwo utrzymać porządek w okablowaniu. Po dodatkowym
    wyklejeniu matami wygłuszającymi niejeden laptop się głośniej zachowuje, niż
    mój zestaw podczas normalnej pracy (sprawdzić, czy nie gry - wtedy
    chłodzenie na HD7850 daje czadu ;D).

    Jak patrzę po cenach obecnie, to najtańsza dalej nie jest - Ceneo podaje
    minimalną cenę 532 PLN. Co mnie prawdę mówiąc trochę zdziwiło, bo wydaje mi
    się, że kupowałem ją taniej. :-O

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]

  • 40. Data: 2014-02-23 20:15:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ef-xl-r2-ti-556720/

    > Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

    To jest jeden z elementów trwałych - mam starszy model Fractal Design nie
    spełniający warunków zapytania ale sobie chwalę.
    Wcześniej z GA-EP35-DS3R, teraz GA-Z77X-UD5H
    Cisza oraz chłodno i czysto w środku. IMO warto.
    --
    Amen.