  • 11. Data: 2009-03-20 18:43:25
    Temat: Re: jaka płyta
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Szczegóły w instrukcji. Jaka to MB?

    Asrock AM2NF3-VSTA, moim zdaniem super płyta, tylko nie działają
    mi na niej dyski...

  • 12. Data: 2009-03-21 16:52:17
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.3.2009, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > Asrock AM2NF3-VSTA, moim zdaniem super płyta, tylko nie działają
    > mi na niej dyski...

    Według instrukcji nie ma ona wspomnianych ograniczeń i wszystko powinno
    działać. Jesteś pewien, że wszystko dobrze skonfigurowałeś? Tj. sprawne
    taśmy, urządzenia master na końcu, prawidłowe zworkowanie, dobre zasilanie
    (sprawny zasilacz, nieuszkodzone wtyki), itd.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 13. Data: 2009-03-21 18:11:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

> [...]
    > taśmy, urządzenia master na końcu, prawidłowe zworkowanie,
    > dobre zasilanie
    > (sprawny zasilacz, nieuszkodzone wtyki), itd.

    ciekawa sprawa, wymieniłem już wszystko i nic nie pomogło...
    ale... jak podłączę dysk 80GB na primary master i drugi dysk
    200GB na secondary master a na secondary slave nagrywarkę to
    windows wstaje bez problemów, jak tylko zamienię dyski ze
    sobą... blue screen... no głupi jestem...

  • 14. Data: 2009-03-21 19:12:11
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.3.2009, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > windows wstaje bez problemów, jak tylko zamienię dyski ze
    > sobą... blue screen... no głupi jestem...

    Wymień jakie to konkretnie dyski (model/producent) i jak chcesz żeby były
    podłączone. Model nagrywarki też nie zaszkodzi.

    BTW. Gdzieś wcześniej wyczytałem, że używasz kieszeni z jednym z nich -
    może ta kieszeń nie jest sprawna?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 15. Data: 2009-03-22 15:42:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > BTW. Gdzieś wcześniej wyczytałem, że używasz kieszeni z jednym
    > z nich -
    > może ta kieszeń nie jest sprawna?

    tak mam kieszeń, ale podłączyłem dyski bezpośrednio do kabla i
    to samo... dyski do Samsungi 80GB, 200GB i 400GB, nagrywarka to
    LG z lightscribem...

    no cóż pozostaje mi chyba wymienić nagrywarkę na sata... i
    zobaczymy... ale się wkurzę jak i to nie pomoże ;o).

    a przy okazji zmienię temat...

    przypadkiem zupgradeowałem BIOS do najnowszej wersji czy to
    znaczy, że teraz mogę w swojego asrocka włożyć najnowsze procki
    na AM3? czy AM2 i AM3 to to samo? proszę o wyjaśnienie

  • 16. Data: 2009-03-22 16:07:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gq5mpe$n0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > przypadkiem zupgradeowałem BIOS do najnowszej wersji czy to znaczy, że
    > teraz mogę w swojego asrocka włożyć najnowsze procki na AM3? czy AM2 i AM3

    Tak. Wszystko jest w "CPU Support List" dla tej płyty.