  • 11. Data: 2016-06-21 14:45:40
    Temat: Re: jaka to Leica?
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2016-06-21 o 12:53, 1634Racine pisze:
    > XX YY w news:82786410-5607-4231-9106-c5dd4afc9ae8@googlegrou
    ps.com

    > wszystkie podpowiedzi na to wskazuja...; thx.
    >
    > jeszcze zastanawia mnie, co pokazuje zolta strzalka? ->
    > http://i.imgur.com/gELTS0Z.png

    http://www.terapeak.com/worth/leica-leitz-sbooi-firs
    t-version-50mm-5cm-bright-line-viewfinder-m2-m3-m4p/
    151877272995/

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 12. Data: 2016-06-21 22:20:51
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 22:38:57 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]
    ersteena-bcm-waw-i6244018231.html#imglayer

    > Są różne wynalazki wkręcane do spustu migawki, np. za jakieś marne 15
    > dolców:
    >
    > https://www.amazon.com/Fotodiox-Shutter-Release-Butt
    on-Cameras/dp/B002KEE5TQ

    > https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61K
    OCb-9fCL._SL256_.jpg

    > Piotr

    To akurat jest oczywiste - grzybek. Przy topornym gripie to raczej oczywiste
    rozwiązanie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 13. Data: 2016-06-22 06:59:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 21. Juni 2016 13:14:32 UTC+2 schrieb 1634Racine:
> [...]
    ps.com

    > wszystkie podpowiedzi na to wskazuja...; thx.
    >
    > jeszcze zastanawia mnie, co pokazuje zolta strzalka? ->

    na gore ma zalozony dodatkowy celownik , najprawdopodobniej bardzo szerokokatny -
    jakias starsza konstrukcja.
    logicznym wydaje sie , ze na dole ma podpiety w holderze obiektyw odpowiadajacy temu
    celownikowi - tez starszej konstrukcji.
    poniewaz to jest szeroki kat , wowczas dupka wychodzila poza plaszczyzne gwintu , a
    tym samym bagnetu jesli nakrecic na gwint przejsciowke.
    widac wystajaca dupke tego obiektywu z nalozonym deklem.
    obiektyw bylby mocowany w holderze za pomoca gwintu do filtrow.

    tak bym to zdjecie interpetowal

  • 14. Data: 2016-06-29 15:59:36
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    XX YY w news:5f5305da-b225-49cd-8c2f-5cbad05058c8@googlegrou
    ps.com
> [...]
    > gwint przejsciowke. widac wystajaca dupke tego obiektywu z nalozonym
    > deklem. obiektyw bylby mocowany w holderze za pomoca gwintu do filtrow.

    dzieki.
    (dziwne "troche" to podpiecie szerokiego do holdera, tzn zastanawia mnie, na
    ile takie - a nie kieszen :) - chomikowanie dod. obiektywu jest wygodne
    podczas fotografowania wlasciwym obiektywem, przeciez aparat musi byc lekko
    "przebalansowany wagowo"...)

    DZIEKI WSZYSTKIM PISZACYM W WATKU.

  • 15. Data: 2016-06-29 16:37:26
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2016 o 15:59 1634Racine <m...@...cbqebml> pisze:

> [...]
    > jest wygodne podczas fotografowania wlasciwym obiektywem, przeciez
    > aparat musi byc lekko "przebalansowany wagowo"...)

    Ależ to naturalne, że im cięższy sprzęt, tym łatwiej stabilizować :)

    Zresztą tutaj też to przyznają i podają jako zaletę:
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/leica-leica-lens-holde
    r-m-uchwyt-do-obiektywu.html

    Zauważcie, że systemu Leica M używają ludzie idący na wszelkie ustępstwa w
    imię jakości zdjęć.
    Waga sprzętu nie zawsze była taką straszliwą wadą :)

    Ja np. biegałem z Kievem 88 TTL, standardem, rybim okiem i szerokim kątem
    po górach - nie zapominając przy tym o statywie, oraz małym obrazku dla
    relaksu :)

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2016-06-29 20:13:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trefniś w news:op.yjtpkoi4mtaby1@tncap.home
    > Ależ to naturalne, że im cięższy sprzęt, tym łatwiej stabilizować :)

    co racja - to racja...