  • 11. Data: 2005-06-19 16:12:25
    Temat: Re: jaki jest najwiekszy oprator swiatlowodowy w Polsce?
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 19 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Apel posłał(a) w świat wiadomość

    > A mapa światłowodów najmniejszego operatora jest tu:
    > http://www.pp.org.pl/wojtek/blog/obrazki/obrazki2/3s
    .pl-1q2005.gif
    > To co czerwone to szkło nie we własnych rurach ale we własnym kablu.

    Fajnie, ale co z tego wynika?
    Z tej mało dokładnej, co prawda, mapki wynika, że mam tę śląską magistralę
    światłowodową być może ze dwadzieścia metrów pod blokiem.

    A internet oferują: TP, Netia i chello.

    Jeżeli chodzi o alternatywnych operatorów, to na całym osiedlu cisza jak
    była, tak jest. Mieszkania są tu drogie, ludzie forsę mają, więc odpada
    argument "biednej dzielnicy" i braku chętnych.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 12. Data: 2005-06-19 16:14:47
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

> [...]

    .pl-1q2005.gif
    > To co czerwone to szkło nie we własnych rurach ale we własnym kablu.

    Z tej mało dokładnej, co prawda, mapki można wywnioskować, że mam tę śląską
    magistralę światłowodową być może ze dwadzieścia metrów pod domem.

  • 13. Data: 2005-06-19 20:16:26
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:d9411q$4v7$1@polsl.gliwice.pl,
    niejaki(a): Marcin Kuczera z adresu <m...@p...rybnik.pl>

    w krakowie za to optokan http://www.optokan.pl/

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 14. Data: 2005-06-19 20:21:26
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:1usu3yf86kcbm.dlg@vahanara.pl,
    niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(a):

> [...]
    > jak była, tak jest. Mieszkania są tu drogie, ludzie forsę mają, więc
    > odpada argument "biednej dzielnicy" i braku chętnych.

    Jasne, a ty zas swoje ... popros o oferte dojscia do ciebie swiatlowodem :),
    mysle ze problemu by nikt nie robil gdybys za to zaplacil ....
    Ale nie, ty bedziesz sie upieral ze to telekomy powinny ci za 1zl instalke
    swiatlowodu zrobic, bo przeciez maja wlokna za darmo i za te 50zl ktore
    zaplacisz miesiecznie cala inwestycja odrazu sie zwroci ....

    Jezeli ktos to uzna za atak to przepraszam ...

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 15. Data: 2005-06-19 20:43:25
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    napisał(a):

    > Jest też
    > dość spory operator gołych włókien - TKP S.A. www.tkpsa.pl

    Nie tylko operator golych wlokien ale tez internetu (ktorego moge
    polecic !!)
    www.3s.pl

    --
    * L.G.
    * ASK Drama

  • 16. Data: 2005-06-19 21:05:07
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 19 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > swiatlowodu zrobic, bo przeciez maja wlokna za darmo i za te 50zl ktore
    > zaplacisz miesiecznie cala inwestycja odrazu sie zwroci ....

    Otóż są obecnie trzy oferty instalacji za złotówkę. Dwa telekomy (Netia i
    TP) oraz chello.
    O kampanii reklamowej Neostrady nie wspomnę, bo strach już lodówkę
    otworzyć, ale nie tak dawno chello weszło na osiedle i każdy znalazł ulotki
    reklamowe w drzwiach, a kto popołudniami siedział w domu, ten spotkał się z
    przedstawicielem handlowym. U mnie byli dwa razy, pytając, czy na pewno nie
    chcę zrezygnować z Neo i wybrać lepszej i tańszej oferty. Drepczą po domach
    jak lotne brygady Tele2.

    Dziwny zbiegiem okoliczności, niedługo po chello uderzyła Netia, choć kable
    mają już co najmniej trzy lata położone. Nie tylko ulotki i przedstawiciele
    handlowi, ale i plakaty reklamowe się pojawiły, z naciskiem, że to jedyna
    oferta ***nielimitowanego*** dostępu do internetu.

    A co robi konkurencja?
    Gdybym na Polipie nie przeczytał, nigdy bym się nie domyślił nawet, że mam
    sieć światłowodowa na osiedlu.

    Widzisz, ja tego światłowodu nie potrzebuję, podobnie jak i sąsiedzi z
    osiedla. Niech sobie leży odłogiem, pewnie za darmo za darmo go ktoś
    dzierżawi.

    Kto się nie skusił na instalację za złotówkę w TP, mógł wybrać chello albo
    Netię - też z za symbolicznego złocisza.
    Nieprawdopodobne! Instalacja za złotówkę, ze dwa pierwsze miesiące też za
    symboliczną złotówkę i może jeszcze jakiś tajemniczy prezent od chello (coś
    wspominali na ulotkach).
    Niemożliwe, iż telekomy robią instalację za złotówkę? Możliwe. A że przy
    okazji chcą lojalki na dwa lata? To już problem tego, kto będzie chciał w
    końcu sygnał z tego światłowodu odsprzedawać mieszkańcom.

    Kiedy po pewnym czasie podliczy się, ile kosztuje utrzymanie (i budowa)
    takiego "światełka" leżącego odłogiem, pewnie znów pojawią się chóralne
    jęki, że trzeba budować koalicję, tym razem przeciwko TP, Netii i UPC.

    > Jezeli ktos to uzna za atak to przepraszam ...

    Nie przepraszaj, bo to nie ty atakujesz, a telekomy.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 17. Data: 2005-06-19 23:43:38
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:kgzri5x5srzy.dlg@vahanara.pl,
    niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(a):

    <ciach>

> [...]
    > przy okazji chcą lojalki na dwa lata? To już problem tego, kto będzie
    > chciał w końcu sygnał z tego światłowodu odsprzedawać mieszkańcom.

    Nic juz nie powiem ... wykrzywiles watek maksymalnie w kierunku OT.

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 18. Data: 2005-06-20 00:14:57
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Sailor" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam jeszcze PKP - nie pamietam jak sie ta ich pseudo firma nazywa.
    >
    > Bogdan

    To sie nazywa TKTelekom i ma najwieksza lub druga po TelePsie siec
    swiatlowodowa w tym pieknym kraju...

    Wlochacz

  • 19. Data: 2005-06-20 00:41:18
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    rozmawiają dwie sąsiadki
    - w sobote mnie obudzili o 9 rano i zaczęli jakieś ulotki wciskać i mówili
    że z nimi będzie lepiej
    - co znowu jechowi ?
    - nie tele2

    do mnie dzwonili kilkanaście razy, ostatnim razem to poszła taka łacina że
    chyba mnie wykreślili z ich listy :P

  • 20. Data: 2005-06-20 08:33:20
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d9523m$68d$1@nemesis.news.tpi.pl> Wlochaty napisał(a):

    > To sie nazywa TKTelekom i ma najwieksza lub druga po TelePsie siec
    > swiatlowodowa w tym pieknym kraju...

    Exatel ma większą sieć od TKTelekom-u.

    TP