  • 11. Data: 2017-09-02 18:17:27
    Temat: Re: jaki program - mowa -> tekst android
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jer
    naskrobał(a):

    > To już jakby poza tą grupą. Taki plik z nagranym głosem
    > (kilka/kilkanaście zdań w sesji) mógłbym wrzucić na kompa i tam
    > przetworzyć na tekst. O tym wcześniej nie pomyślałem. Muszę sprawdzić,
    > chyba że masz sprawdzone rozwiązania, lub ktoś z grupy.

    Coś takiego istnieje, nazywa się Skrybot. Niestety płatny. I plik źródłowy
    z MP3 musi być dobrej jakości. Dużo też zależy od samych ustawień programu.

    W moim wypadku była prośba znajomego który prowadzi wykłady w audytowrium i
    sobie wymyślił że swoje wystąpienia będzie przelewał na papier PO wykładzie
    a nie PRZED. Niestety Skrybot mimo opłaconej licencji wyłozył sie jak długi
    ze względu na jakość dźwięku i pogłos jaki występuje w sali o dużej
    kubaturze. Próby z mikrofonem w małym pokju przyniosły zadowalające efekty.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.

  • 12. Data: 2017-09-02 20:37:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 20:34:10 UTC+2 użytkownik Jer napisał:

    > Hej
    > Zainstalowałem tę apkę, ale tam nie mam możliwości nagrywania głosu.
    > Na komputerze mam tę możliwość.

    Moge dac tylko standardowa odpowiedz admina ;)

    Mozee masz za niska wersje Androida lub niezaktualizowana klawiature google?

  • 13. Data: 2017-09-02 22:26:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-08-31 16:39, Jer <j...@k...pl> wrote:
> [...]
    > przetworzyć na tekst. O tym wcześniej nie pomyślałem. Muszę sprawdzić,
    > chyba że masz sprawdzone rozwiązania, lub ktoś z grupy.

    Google Speech API w miarę działa.