  • 1. Data: 2014-04-17 17:17:46
    Temat: jaki zasilacz z najtańszych?
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Jaki zasilacz z najtańszych obecnie warto brać pod uwagę? Fortron FSP350
    nadal daje radę, czy jest coś lepszego w cenie ~50 zł?

  • 2. Data: 2014-04-17 17:29:32
    Temat: Re: jaki zasilacz z najtańszych?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Jaki zasilacz z najtańszych obecnie warto brać pod uwagę? Fortron FSP350
    >nadal daje radę, czy jest coś lepszego w cenie ~50 zł?

    Za 5 dych to obojętne co wybierzesz ;) Ja osobiście za taką kase wolałbym
    np. używanego Chieftec'a.

  • 3. Data: 2014-04-17 17:34:03
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-17 17:17, zhbick pisze:
    > Jaki zasilacz z najtańszych obecnie warto brać pod uwagę? Fortron FSP350
    > nadal daje radę, czy jest coś lepszego w cenie ~50 zł?

    nie ma ni lepszego niż fortrony
    http://allegro.pl/profesjonalny-fortron-350-w-hhn-24
    pin-p4-i4138885196.html

  • 4. Data: 2014-04-18 08:51:53
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Za 5 dych to obojętne co wybierzesz ;) Ja osobiście za taką kase wolałbym
    > np. używanego Chieftec'a.

    Ta sama fabryka o ile mnie pamięć nie myli.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl