  • 1. Data: 2014-04-16 18:55:57
    Temat: patent na podłączenie dysku
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w kompie nie mam ani wolnego slotu, ani miejsca na kieszeń, szukam
    patentu na podłączenie do komputera dysku SATA... nawiązując do wątku
    wyżej, nie chcę przejściówki z powodu upalania zasilaczy... co to jest
    eSATA? może to się nada? może mi Ktoś wyjasnić?

  • 2. Data: 2014-04-16 18:59:53
    Temat: Re: patent na podłączenie dysku
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-16 18:55, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > wyżej, nie chcę przejściówki z powodu upalania zasilaczy... co to jest
    > eSATA? może to się nada? może mi Ktoś wyjasnić?

    porcik Sata mogę mieć dodając kontroler, tylko jak wyciągnąć zasilanie z
    komputera na zewnątrz? istnieją jakieś rozwiązania? jakieś śledzie?

  • 3. Data: 2014-04-16 19:12:50
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a może jakaś obudowa na dysk z zasilaczem?

  • 4. Data: 2014-04-16 19:14:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    znalazłem coś takiego jak stacja dokująca, Ktoś ma?
    może coś powiedzieć? jaką wybrać, to byłby niezły pomysł...

  • 5. Data: 2014-04-16 19:16:13
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-16 19:14, tusk, donald tusk pisze:
    > znalazłem coś takiego jak stacja dokująca, Ktoś ma?
    > może coś powiedzieć? jaką wybrać, to byłby niezły pomysł...
    o taka:
    http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-id
    e-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html
    Ktoś ma i może coś napisać?

  • 6. Data: 2014-04-16 19:17:17
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    teraz zauważyłem... ten zasilacz, taki jak w adapterach, pewnie się
    zjara moment...

  • 7. Data: 2014-04-16 19:34:07
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jaki to może być zasilacz? jedno czy dwunapięciowy? może by się dało
    zamienić na jakiś polski solidny?

  • 8. Data: 2014-04-17 08:08:08
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle tusk, donald tusk napisał w środa, 16 kwietnia
    2014 19:16:

    > o taka:
    > http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-id
    e-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html
    > Ktoś ma i może coś napisać?

    IMHO stacja dokująca jest dobra wtedy, kiedy chcesz coś
    permanentnie do niej wkładać i wyjmować. Do zastosowań stacjonarnych
    raczej szukałbym czegoś takiego:
    http://www.ceneo.pl/Obudowy_kieszenie_i_adaptery_HDD
    ;szukaj-dysk

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 9. Data: 2014-04-17 08:43:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-16 19:16, tusk, donald tusk pisze:
    > http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-id
    e-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html

    > Ktoś ma i może coś napisać?

    Ale masz wydajność ;-)

    Mam taką stację. Po USB będzie działać. po eSata mam złe doświadczenia i
    nie tylko z taką stacją dokującą.
    Połączenie niestabilne. Może mam pecha ale z moim laptopem działa,
    działa i nagle nie wiadomo dlaczego wywala połączenie. Próbowałem
    wszystkiego. Najgorsza usterka to taka która się czasami pojawia :-)
    Inwestuj w USB 3.0 albo lepiej zmień dysk na nowszy, większy, szybszy.

    PS. Aktualnie ta stacja bardzo dobrze sobie radzi u syna na Xboxie :-)

  • 10. Data: 2014-04-17 12:32:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    .pl...

    W dniu 2014-04-16 19:16, tusk, donald tusk pisze:
    > http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-id
    e-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html

    > Ktoś ma i może coś napisać?

    >Ale masz wydajność ;-)

    Prawdopodobnie pomyliły mu się pastylki ;)