  • 1. Data: 2014-04-13 21:06:47
    Temat: problem z drukarką brother - nie drukuje jednego koloru wcale
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Drukarka nie drukowała od dłuższego czasu koloru magenta, ale jako, że
    naprawa musiała nabrać "mocy, to dopiero teraz się za to zabrałem,
    okazało się, że na pampersie są takie zaschnięte grube gluty tuszu,
    pampers wyczyściłem, nasączyłem izopropanolem, przetarłem też miękkim
    papierem nasączonym izopropanolem od spodu głowicę, jednak dalej nie
    drukowała tego koloru, wziąłem strzykawkę przyłożyłem do otworu
    odpowietrzającego (mam tusze powiększone - wystające i otwór jest od
    góry) wstrzyknąłem przez ten otwór 15 ml powietrza, dałem czyszczenie w
    trybie maintenance - 76 0 all, tak kilka razy, po wydrukowaniu testu,
    tam gdzie był żółty pojawiła się magenta, niebieski też trochę tego
    koloru dostał. Upuściłem powietrza i znów dałem czyszczenie, 2 razy,
    znów są wszystkie oprócz magenta. Jak tą drukarkę rozebrać, aby wyjąć
    głowicę i ją namoczyć? Dostęp do myjki ultradźwiękowej też mam. Czyścić
    dalej izopropanolem, czy też czymś innym?

  • 2. Data: 2014-04-14 21:40:00
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 21:06:47 +0200, BQB napisał(a):

    > znów są wszystkie oprócz magenta. Jak tą drukarkę rozebrać, aby wyjąć
    > głowicę i ją namoczyć?

    a nie podales modelu drukarki, bo?

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-04-14 21:44:48
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-14 21:40, jg pisze:

    > a nie podales modelu drukarki, bo?

    przepraszam, niedopatrzenie Brother MFC J415W

  • 4. Data: 2014-04-15 10:16:30
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    BQB nabazgrał(a):

> [...]
    > drukarkę rozebrać, aby wyjąć głowicę i ją namoczyć? Dostęp do myjki
    > ultradźwiękowej też mam. Czyścić dalej izopropanolem, czy też czymś innym?

    Nie wiem jak to jest z tymi drukarkami ale pełno tego widzę wywalanego na
    złom, jakieś wrażliwe na jakość tuszy czy co ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-04-15 18:51:39
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-15 10:16, Chris pisze:

    > Nie wiem jak to jest z tymi drukarkami ale pełno tego widzę wywalanego
    > na złom, jakieś wrażliwe na jakość tuszy czy co ?

    Na jakość nie, ale na rodzaj tuszu już tak. Jak się pomiesza tusz
    pigmentowy z barwnikowym, to powstaje glut. W przypadku kupna
    zamienników, może to mieć miejsce - jak w moim wypadku, tyle, że to
    sprzedawca wysłał dwa rodzaje w jednakowych butelkach, ja pomieszałem i
    powstał ten glut.

  • 6. Data: 2014-04-15 21:36:25
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 10:16:30 +0200, Chris napisał(a):

    > Nie wiem jak to jest z tymi drukarkami ale pełno tego widzę wywalanego na
    > złom, jakieś wrażliwe na jakość tuszy czy co ?

    sam znam dwie osoby, ktore wylaczaly brothery listwami, nie pozwalajac
    drukarce na samoczyszczenie i zalatwily se glowice. tu na grupie chyba tez
    ktos mial podobna przygode (animka?)... w kombajnach a3 to nawet sie
    dowiadywalem w autoryzowanym serwisie. wymiana glowic chyba byla 800 zl.
    oczywiscie nieoplacalna sprawa...

    --
    jg

  • 7. Data: 2014-04-16 10:28:59
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-15 21:36, jg pisze:

> [...]
    > ktos mial podobna przygode (animka?)... w kombajnach a3 to nawet sie
    > dowiadywalem w autoryzowanym serwisie. wymiana glowic chyba byla 800 zl.

    U mnie był podłączony, chodzi o pomieszanie rodzajów tuszy, w wyniku
    czego, zrobił się glut zamiast tuszu.