  • 1. Data: 2009-07-06 11:54:54
    Temat: jakies haczyku w polaczeniach z TPSA?
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    Witam
    mam telefon domowy w TPSA, abonament 60 minut w miesiacu za darmo (przez cala
    dobe).
    Troche jestem zaskoczony platnosciami bo mieszkam sam i wykonuje 3-4 polaczenia
    gora 2 minutowe w ciagu dnia, sa to telefony tylko na telefony stacjonarne i
    tylko w sieci Dialog i płace za to 50 zł abo + 60 zł za polaczenia.
    Czy ma znaczenie tu ze dzwonie tylko na dialog? jakos inaczej liczone sa to
    polaczenia?

    Dziwia mnie te rachunki bo w drugim lokalu mam telefon w dialogu, abo okolo 50
    zł i dzwonie z 10 razy dziennie, tez tylko na dialog i praktycznie mieszcze sie
    w abonamencie?

  • 2. Data: 2009-07-06 12:44:51
    Temat: Re: jakies haczyku w polaczeniach z TPSA?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    tomek_osa pisze:
    > Witam
    > mam telefon domowy w TPSA, abonament 60 minut w miesiacu za darmo (przez
    > cala dobe).
    [..] AFAIR swego czasu TPSA miała, że abonament tylko do sieci TPSA.
    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2009-07-06 13:51:36
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Przemysław Gubernat napisał:

    > [..] AFAIR swego czasu TPSA miała, że abonament tylko do sieci TPSA.

    AFAIR w tym abo z 60-cioma minutami zawsze te minuty byly do wszystkich
    sieci.

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-07-06 20:24:45
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    tomek_osa pisze:
> [...]
    >
    > Dziwia mnie te rachunki bo w drugim lokalu mam telefon w dialogu, abo
    > okolo 50 zł i dzwonie z 10 razy dziennie, tez tylko na dialog i

    Czemu nie zalogujesz się w panelu TePe, przez WuWuWu, i nie
    przeanalizujesz bullingu?
    --
    Olek