  • 21. Data: 2019-02-18 00:11:37
    Temat: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Dzięki! Doceniam Twoją cierpliwość w odpowiadaniu na pytania i
    > tłumaczeniu rzeczy dla Ciebie pewnie bardzo oczywistych :)

    Nie ma sprawy. Po prostu mi się nudzi w tej Anglii. Nuda i dobrobyt.
    Tygodniami nie gadam po polsku ;)

    > A czy jak na desce z zegarami wskazówka termometru stoi w czasie
    > jazdy radośnie i pionowo do góry na okolicach 190F (87C) to wciąż
    > może być problem z wychładzaniem chłodnicy?

    Tak może bo wskaźnik ma histereze. Zachodziłem w głowe dlaczego silnik
    bierze olej. W końcu zamontowałem prowizorycznie czujnik PT1000 a tam w
    porywach 78st C. Wymieniłem termostat i wiatrak i jak ręką odjął.

    > Innymi słowy, gdzie w Passacie umiejscowiony jest czujnik
    > temperatury wysyłający sygnał do wskaźnika na zegarsch?

    W Twoim silniku nie wiem. W moim AHL jest z tyłu na głowicy w króćcu
    wyjscia płynu.

    https://img.go-parts.com/catalog/wp/full/01BE58B.jpg

    --
    Piter