    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: już wiem kiedy mam zjechać na prawy jadąć autostradą
    Date: Thu, 4 Jul 2019 17:41:25 +0200

    W dniu 2019-07-04 o 12:04, Bolko pisze:
    > krótko
    > wg niemiecki prawa mam zjechać z lewgo na prawy pas na autostradzie
    > jeśli przez co najmniej dwadzieścia sekund będę mógł kontynuować
    > jazdę bez hamowania.
    >
    > całość:
    > https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc&feature=
    youtu.be

    Czyli nigdy nie trzeba zjeżdżać i można wlec się lewym pasem za
    ciężarówką na prawym pasie.
    Pięknie.
    A czy jest do tego przepis, że wjeżdża się na lewy pas tylko po to, aby
    wyprzedzić tych na prawym z maksymalną (w granicach prawa) szybkością?
    I oczywiście tylko wtedy, gdy nie spowoduje to, jak to pięknie określają
    niektórzy "natychmiastowego pojawienia się kogoś na zderzaku"