  • 11. Data: 2019-07-16 09:23:29
    Temat: Re: kabel USB smartfon
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od razu widać, że w wojsku nie byłeś ;-)

    -----

  • 12. Data: 2019-07-16 10:18:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    z <...@...pl> wrote:

    > od powerbanka (który spuchł i wylądował na śmietniku UPPPSSS ;-=) )

    Mam nadzieję że masz na myśli elektrośmieci a nie śmietnik.

  • 13. Data: 2019-07-16 11:57:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-16 o 10:18, Queequeg pisze:

    No ;-) A wojsku jeździłem jako ładowniczy i działonowy w t55 ;-)

  • 14. Data: 2019-07-16 20:03:53
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:5d2d2b3e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl
    > "1634Racine" 5d2b2342$0$524$6...@n...neostrada.pl
    > Pałerbanki miewają bez sygnałowych
    > Kupisz dziś nowy laptop bez 433 Mb/s?

    ja nie mowie o mozliwosciach, ja mowie/pisze o REALNYCH predkosciach wifi a
    chalupie.

  • 15. Data: 2019-07-22 14:56:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 5d2e11d8$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > ja nie mowie o mozliwosciach, ja mowie/pisze
    > o REALNYCH predkosciach wifi a chalupie.

    Realnie?
    Zanim podepniesz przewód -- skopiuję małe pliki via WiFi.

    Duże pliki?... Po podłączeniu drucianki trzeba zostawić telefon
    w spokoju, bo ruszenie może zerwać druciane połączenie, więc być
    może i duże pliki ściągnę szybciej via WiFi niż Ty via drucianki.
    Być może duże pliki warto kopiować za pośrednictwem karty SD
    wpiętej wprost do komputera.

    -=-

    Włączam serwer FTP na telefonie, włączam klienta Totalnego i po
    chwili widzę to, co jest w telefonie. Cała procedura może zająć
    5 sekund -- trzeba szukać ikonki serwera, w czasie których Ty
    być może nawet nie sięgniesz po druciankę. Ciągnięcie też zajmie
    czas, ale ściągnięcie megabajtowej fotki trwać może 5 sekund
    (przed chwilą to sprawdziłem ze stoperem w garści) via WiFi
    w standardzie g.

    W 10 sekund zestawisz połączenie druciane?
    Kopiujesz naraz setki megabajtów?
    Nie możesz zlecić i zaczekać? I telefon jest wówczas w pełni
    sprawny (czego nie można powiedzieć o połączeniu drucianym)
    i komputer...

    -=-

    Ale co kro lubi -- nikogo nie namawiam.

    --