  • 51. Data: 2017-03-02 19:26:48
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 23:58, Adam wrote:
    > kupię malutką "palcową" szlifierkę, która będzie robić za przecinarkę
    > obudów.

    Zdecydowanie *wszystkie* obudowy baterii jakie miałem sa albo
    rozbieralne, albo rozbieralne po użyciu małego młotka tylko trzeba
    wyczuć gdzie puknąć żeby klej puscił (zazwyczaj w miejsce łaczenia,
    czasem w narożnik). Jesli nie przesadzisz obudowa po takiej operacji da
    się poskładać bezstratnie ale wymaga to wyczucia.

  • 52. Data: 2017-03-03 23:08:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasem w narożnik). Jesli nie przesadzisz obudowa po takiej operacji da
    > się poskładać bezstratnie ale wymaga to wyczucia.

    Dzięki za info, popróbuję.

    Mam baterie takich firm, jak IBM/Lenovo, Dell, Toshiba, może jeszcze inne.
    Niektóre z jakichś dziwnych polimerów (albo i ABS), niektóre wyglądają
    na zgrzewane ultradźwiękowo.
    Dodatkowo Delle mają jeszcze wbudowany tester akumulatora.

    Jednej takiej mi szkoda: PC764. Siedzi u mnie w szufladzie już nie wiem
    jak długo i jeszcze świeci.
    Ma 9 wyprowadzeń. Może są to na prosto wyprowadzenia do poszczególnych
    ogniw? Wtedy bym zapiął do balansera, nie trzeba by otwierać.

    BTW - są gdzieś opisane piny różnych takich baterii?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2017-03-04 09:09:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Feb 2017 01:34:35 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > większość twierdzi że sprzedaje hartowane szkło

    Z tym "hartowanym szkłem" to plaga jakaś. Przecież od c razu przy
    pierwszym dotyku widać że to plexiglas.

    --
    Marek