  • 71. Data: 2016-10-19 20:05:07
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To masz szczescie ze zyjesz :)

    Dokładając do tego wyczyny ich kierowników - to tak, zdecydowanie masz
    rację.
    Nie ma tygodnia, żeby ktoś nie próbował mnie zabić, czy to swoim
    śmierdzącym wydechem, czy też genialnym drogowym manewrem.

  • 72. Data: 2016-10-19 20:06:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dlatego uwazam, ze lepiej edukowac

    Nie wyedukujesz narodu, który raz się sparzył, a po paru latach znowu
    zagłosował na PIS i religię smoleńską.

  • 73. Data: 2016-10-19 20:07:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i?
    > To wazne sa te przeglady czy nie?

    Oczywiście.
    Tyle że dróg też powinny dotyczyć.

  • 74. Data: 2016-10-19 20:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dokładając do tego wyczyny ich kierowników - to tak, zdecydowanie
    >masz rację.
    >Nie ma tygodnia, żeby ktoś nie próbował mnie zabić, czy to swoim
    >śmierdzącym wydechem,

    Od smrodu sie nie umiera.
    Zawsze tez mozesz sie odsunac - i bezpieczenstwo wzrosnie :-)

    > czy też genialnym drogowym manewrem.

    A to z kolei bez zwiazku ze stanem technicznym.

    J.

  • 75. Data: 2016-10-19 20:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No własnie.
    >wiec wracajac do pierwotnego pytania - po co zmiany i dodatkowe
    >utrudnienia
    >przy przeglądach?

    Money, money, money, albo czyjes idee fixe.

    Pamietacie - juz kiedys byla propozycja, zeby przegladu mozna bylo
    dokonac tylko w wojewodztwie zarejestrowania.
    Czyj to byl pomysl ?

    Albo jeszcze cos innego ... zawsze mozna poszukac oficjalne
    uzasadnienie do projektu.

    J.

  • 76. Data: 2016-10-19 21:32:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie muszą się wysilać. Jak społeczeństwo słyszy "bezpieczeństwo", to już
    > wszystkie kobiety otwierając cipki z rozkoszy, a i 3/4 męskich cip też
    > się podnieca.
    > ---
    > Co to za brednie ?

    A czego nie zrozumiałes?
    ---
    A co tu jest do rozumienia ?

  • 77. Data: 2016-10-19 22:37:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 18 Oct 2016 14:58:43 +0200, PiteR napisał(a):

    > było?
    >
    > Wygląda na to, że dużo ludzi opłaca tylko OC a na przegląd
    > nie jedzie bo samochód stoi w garażu nieużywany.
    >
    > ale zemsta nadchodzi
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/98
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw
    ka.html

    A jest tej informacji jakieś źródło?

    Bo ostatnimi czasy jest cały zalew medialnych rewelacji że miłościwie nam
    panujący spowodowali że:
    - LPG po 4zł
    - benzyna po 10zł
    - zakaz samochodów spalinowych
    - zakaz samochodów starczych niż ileśtam lat
    - niemożność odwołania mandatów
    - więzienie zamiast mandatów
    - konfiskaty samochodów za wszystko
    - dziki wzrost liczby wypadków po wyłączeniu fotoradarów gminnych

    Wybucha histeria medialna polegająca na tym że jeden Pudelek przepisuje od
    innego Faktu news, oczywiście zgodnie z potrzebą grzania tematu każdy od
    siebie coś doda dla podkręcenia atmosfery.

    Próba dotarcia do źródła w internecie z góry skazana na niepowodzenie, bo
    wszystko ginie w zalewie wysokopozycjonowanych artykułów w mediach gdzie
    jedni przepisują od drugich.

    A jak już nawet źródło się znadzie to okazuje się że najczęściej jest to
    jakaś dzika nadinterpretacja na pogranicza z wymysłem jakiegoś
    dziennikarzyny.

    Nie twierdzę że i w tym wypadku tak jest, ale ogólna histeria ostatnimi
    czasy jest faktem i problemem jest to, że w sztucznej wrzawie tak naprawdę
    trudno się połapać co tak naprawdę miłościwie nam panujący robią.

  • 78. Data: 2016-10-19 22:57:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    4860,przeglad-

    > A jest tej informacji jakieś źródło?

    Pomysł z "lepszymi srogimi stacjami co 200km" jest idiotyczny
    ale kto tam ich wie.

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 79. Data: 2016-10-19 23:15:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 14:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Dzikusy... ;-)
    >
    > Ale nie tylko oni... Popatrz na francuzów - nie tylko uczyli się od nas
    > jesc widelce ale do dziś jedza splesniały ser i pija napój z zepsutych
    > winogron...
    >
    > Tylko my tacy kulturalni, patrz krzewienie kultury osobistej w europie
    > przez naszych kochanych kibiców.

    Z tymi Francuzami to bym tak nie przesadzał ;)

    Żródła pisane mówią, iż jeszcze nie tak dawno chodzili w perukach.
    Sypali na nie kilogramy proszku. Zawsze w odwodzie mieli małe młotki,
    którymi równie często jak bezskutecznie próbowali wybić faunę na owych
    perukach i na tym, co te peruki osłaniały.
    Co znamienitsi w ubraniach pod pachami mieli wszyte woreczki, w których
    nosili cytryny.
    W zamkach i pałacach różne gobeliny służyły, aby się na chwilę - znaczy
    na czas wypróżniania - schować. U nas (znaczy w Polsce) przynajmniej
    znane było gdanisko.
    Poza tym w zamkach siedziało się kilka tygodni, góra kilka miesięcy -
    dopóki dało się przechodzić pomiędzy "stalagmitami" stawianymi gdzie-bądź.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 80. Data: 2016-10-19 23:16:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Money, money, money, albo czyjes idee fixe.

    Myslisz ze z tego beda jakies duze pieniadze?
    Chyba ze spojrzec na ten problem inaczej - stacje beda przynosiły straty,
    beda finansowane z budzetu, za to mamy 50 stanowisk dyrektorów,
    wicedyrektorów etc.

    Tam im się chce wymyslac? ;-)