  • 191. Data: 2016-10-29 17:25:50
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Nie. Na PiS zagłosowało ledwie 19% uprawnionych. PiS wygrał dzięki
    > nieglosującym albo wybierającym dziwne partie, które rozproszyły tylko
    > głosy.

    To może jednak to jest wina ludzi z tychże partii, że nie potrafią się
    jakoś do kupy zebrać?
    Przecież PIS też startował jako koalicja i wygrał na tym.

    > [...]
    >
    > I przez takich jak Ty PiS wygrywa mając do dyspozycji twarde 19%
    > elektoratu, które do wyborów pójdzie zawsze.

    Wiesz, na LSD też kiedyś głosowało tyle, a nawet więcej i też mówili że
    to twardy elektorat.
    A jednak ludzie zmądrzeli, albo zmiękli i teraz mają poparcie w
    granicach błędu statystycznego.

    > Przecież to PO zlikwidowało większość fotoradarów!

    Tak, rzutem na taśmę, jak stryczek już wisiał na szyi.
    Za długo na świecie żyję, żeby się nabierać na takie tanie wyborcze
    chwyty, patrzę na całokształt, a pamięć mam jeszcze dobrą.

    A wobec OZE byli przeciw do samego końca swoich rządów - też to było
    przegięcie.

  • 192. Data: 2016-11-02 08:07:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 18:11, J.F. pisze:
    > Ale bardzo jestem ciekaw, co oni kombinuja, ze im tak zalezy na
    > sparalizowaniu TK.

    Ordynacja wyborcza jak sądzę - ale to nie na ta grupę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 193. Data: 2016-11-02 08:23:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2016 o 17:25, Cavallino pisze:

    > Wiesz, na LSD też kiedyś głosowało tyle, a nawet więcej i też mówili że
    > to twardy elektorat.
    > A jednak ludzie zmądrzeli, albo zmiękli

    albo wymarli...

    >i teraz mają poparcie w
    > granicach błędu statystycznego.

    Shrek

  • 194. Data: 2016-11-08 00:20:53
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-10-23 11:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Swoja droga - te rózne opony na jednej osi to chyba w niczym nie
    > przeszkadzaja...

    Młody jesteś, to nie pamiętasz ;-), ale są na świecie jeszcze samochody bez
    ABS, i one dość zaskakująco zmienieją tor jazdy jak jedno koło z osi
    (zwł. przedniej) straci przyczepność a drugie ma jeszcze spory zapas.

  • 195. Data: 2016-11-08 04:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

> [...]
    > samochody bez ABS, i one dość zaskakująco zmienieją tor jazdy jak
    > jedno koło z osi (zwł. przedniej) straci przyczepność a drugie ma

    Jeździłem na takim zestawie - problemów nie zauwazyłem.
    Jak sobie radziłes, staruszku ;-P jak jezdziłes autem bez ABSu i przyszło
    ci hamowac na drodze gdzie z jednej strpny był czysty asfalt a z drugiej
    nasypany piasek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 196. Data: 2016-11-08 10:17:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > ci hamowac na drodze gdzie z jednej strpny był czysty asfalt a z drugiej

    normalnie. Kiedyś ludzi tego uczono.
    Nie musieli mieć pierdyliarda drogich systemów na 3 litery po których
    "kierowcom" włącza się tryb nieśmiertelności.

    I wyobraź sobie, że były jeszcze skrzynie biegów bez synchronizacji.

    nie mówiąc już o takich wieloskrzyniowych wynalazkach :)
    https://youtu.be/8lEYaTvvq4g

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 197. Data: 2016-11-08 19:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > normalnie. Kiedyś ludzi tego uczono.
    > Nie musieli mieć pierdyliarda drogich systemów na 3 litery po których
    > "kierowcom" włącza się tryb nieśmiertelności.

    Ano własnie.

    > I wyobraź sobie, że były jeszcze skrzynie biegów bez synchronizacji.

    Nigdy nie jezdziłem ale słyszałem :)

    > nie mówiąc już o takich wieloskrzyniowych wynalazkach :)
    > https://youtu.be/8lEYaTvvq4g

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,